من می خواستم منشی کاندید شود که نشد/ اگر تاییدم نکنند خدا را شکر می کنم!


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1888971

اساسنامه کشتی با سایر فدراسیون ها متفاوت است.

عضو هیئت مدیره فدراسیون کشتی گفت: علیرغم توصیه وزیر و صالحی امیری و دعوت وی، دبیر گفت کشتی بیشتر به من نیاز دارد و می توانم در کشتی بیشتر کمک کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و عضو هیئت مدیره فدراسیون کشتی به نمایندگی از جامعه کشتی در انتخابات کمیته ملی المپیک برای تصدی پست اجرایی ثبت نام کرد. تخته .

نصیرزاده درباره ثبت نام خود گفت: من و جمعی از کشتی گیران حتی صالحی امیری و سجادی از علیرضا دبیر فدراسیون کشتی برای شرکت در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک دعوت کردیم که به دلیل انکار او به دلیل این موضوع مخالفت کرد. لزوم ارتقای کشتی ایران در میادین بین المللی و اینکه باید تمام وقت خود را در فدراسیون کشتی برای درک این مهم صرف کند، بنده را خدمتگزار کوچک جامعه بزرگ کشتی ایران برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک معرفی کرد. .

نصیرزاده تصریح کرد: اگر خدا بخواهد اگر مجمع به من اعتماد کند با اینکه از خانواده کشتی گیر هستم قول می دهم تمام تلاشم را برای رسیدن به اهداف همه رشته های ورزشی انجام دهم. همیشه خود را عضوی کوچک از خانواده بزرگ و پرافتخار کشتی ایران می دانم و امیدوارم بتوانم گام مثبتی در جهت کمال کشتی بردارم.

عضو هیئت مدیره فدراسیون کشتی سپس در جمع خبرنگاران گفت: من از طرف جامعه کشتی آمدم و دوست داشتم علیرضا دبیر بیاید. منشی علیرغم توصیه وزیر و صالحی امیری و دعوت وی، گفت که نیاز به مبارزه برای من بیشتر است و می توانم در مبارزه بیشتر کمک کنم. امیدوارم بتوانم ورزش را در کشور عالی کنم. اساسنامه کشتی با سایر فدراسیون ها متفاوت است. کشتی شرایط خاص خود را دارد. ابلاغ هیئت رئیسه توسط رئیس فدراسیون انجام می شود و دو اساسنامه متفاوت است. امیدوارم مرا تایید کنند و اگر نشد خدا را شکر می کنم.

وی در ادامه گفت: باید ببینیم چه کسانی اول توفیق خدمت را خواهند برد. اگر اعضای مجمع رای آوردند سعی می کنم نماینده همه فدراسیون ها باشم و حقوق همه را حفظ کنم. کشتی و بدنسازی تفاوتی ندارند. اعضای انجمن و غیرعضو نماینده کل جامعه ورزشی هستند. آمدم از حقوق ورزشکاران و جامعه ورزش دفاع کنم. دوست دارم منشی بیاید. حق جامعه کشتی که همواره بار را از روی دوش کاروان برداشته و بیش از 65 درصد مدال های المپیک را کسب کرده است، حق داشتن نماینده در هیئت اجرایی را دارد. از منشی خواستیم که بیاید و ریاست کمیته را برعهده بگیرد اما او نخواست.

نصیرزاده تاکید کرد: همه ما در مقابل قانون سر تعظیم فرود می آوریم اما قبل از ثبت نام من و منشی پرسیدیم و مسائل را بررسی کردیم و با علم اینجا هستم. کار، حرفه و زندگی ما تماماً ورزش بود و صادقانه می گویم، اما دوره عملکرد صالحی امیری فوق العاده بود. اگر صالحی امری خوب عمل کرد، هیئت اجرایی آنها را همراهی کردند و توانستند کمک کنند. من و وزیر دو فرد جدا هستیم و نباید از وزیر انتقادی داشته باشم. من به کمیته ملی المپیک برای چهار سال گذشته ارزیابی مثبت می کنم.

رئیس فدراسیون پرورش اندام در پایان گفت: به عنوان یک کارشناس و مدیر ورزشی فکر می کنم بیش از اعزام مربی و سرپرست به جایگاه یک مدیر رده بالا در سفر نیاز است. من علاقه ای به سفر ندارم، اما اگر به دنبال ترویج ورزش و گرفتن مکان هستیم، باید سفر کنیم. اونی که با تیم میره بدترین روزهای زندگیش رو میگذرونه و چشماش رو آب میندازن و فکر نمیکنن این کار جالبی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید