توضیح نماینده شادگان از تلاش: جوانی 2-3 لیتر بنزین به من زد / می خواستم خدمتکارم را آتش بزنم که فندک روشن نشد.

توضیح نماینده شادگان از تلاش: جوانی 2-3 لیتر بنزین به من زد / می خواستم خدمتکارم را آتش بزنم که فندک روشن نشد.

مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادقان در شورای اسلامی در خصوص این حادثه کشتار گفت: به همراه جمعی از کارکنان در مراسم دانشکده پرستاری شادقان شرکت می کردیم که جوانی با 2-3 لیتری آمد. بطری بنزین و من را با بنزین پاشید. سپس سعی کرد خدمتکار را روشن کند اما فندک روشن نشد و شکست خورد.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادقان در شورای اسلامی در خصوص این حادثه کشتار گفت: به همراه جمعی از کارکنان در مراسم دانشکده پرستاری شادقان شرکت می کردیم که جوانی آمد. با یک بطری 2-3 لیتری بنزین و روی من بنزین زد و بعد سعی کرد روپوش را روشن کند اما فندک روشن نشد و از کار افتاد.

او که با ایلانا صحبت می کرد درباره انگیزه این مرد از چنین اقدامی گفت: مدتی دنبال کار می گشت و سرش شلوغ بود اما می گفت اینجا مناسب نیست که به حراست بروم. خب، این دیگر در دسترس ما نیست.

نماینده مردم شادگان با اشاره به اختیارات نمایندگان برای مداخله در استخدام و جابجایی افراد، بیان کرد: در نهایت وقتی بنده خدایی به ما مراجعه می کند و معرفی نامه می خواهد و می خواهد چه کنیم. استخدام؟ باید بگم نامه نمیفرستم؟ یا مثلاً جایی در شهر ترکیده است یا مردم روستایی آب و برق ندارند، چه کار کنیم؟ بگوییم آنها به ما ربطی ندارند؟ ما نمی توانیم نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشیم.

وی افزود: به هر حال به دلیل احترام به جایگاه نماینده مردم که بر اساس رای مردم است، احترام خاصی در دستگاه ها به ما نشان می دهند، طبیعتا باید از این احترام و ارتباط به نفع استفاده کنیم. اسم این کار دخالت در کار دولت نیست، بلکه کمک به دولت در انجام بهتر خدمت، گره گشایی از کار و مشکلات مردم است. همچنین در این چارچوب سعی می کنیم اگر کاری از دستمان بر می آید به اشتغال مردم کمک کنیم اما اینطور نیست که اختیار و اجازه دخالت در جزئیات را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید