می خواستم کشاورز را خفه کنم. طلا از دودوستی بیرون ریخته شد!


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897726

رئیس فدراسیون کشتی گفت: آن روز می خواستم زارع را خفه کنم! بچه بازی بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا دبیر فدراسیون کشتی از دعوت آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی که در این کشور برگزار می شود خبر داد.

منشی در این خصوص اظهار داشت: آقای جاش مسئول جام جهانی 2022 آمریکا است که امروز با ما جلسه داشت و دعوت نامه را قبل از سارلاک داد اما من شرایطی را گذاشتم. از اتفاقات سال گذشته که برای دعوای دوستانه به چند نفر از رزمی کاران و مربیان ما ویزا ندادند، گلایه کردیم، اما او خیلی در جریان نبود. من هم گفتم این دعوتنامه جام جهانی است نه دوستانه که اگر ویزا ندهند تیم را نمی فرستیم. ما هیچ تعارفی نداریم. ما مجبور نیستیم در سفارت آنها صف بکشیم. اگر ویزای شخصی بگیریم مشکلی نیست اما باید جایگاه تیم حفظ شود. هر وقت دعوتشان کنیم به آنها احترام می گذاریم.

وی با بیان اینکه آمریکا میزبان جام جهانی 2022 و 2023 بود، خاطرنشان کرد: رقابت بین ما و آمریکا بود اما آمریکا برای میزبانی 800 هزار دلار پرداخت کرد. امیدواریم بتوانیم در آینده میزبان این برنامه باشیم. آنها به ایران برای رفتن به مسابقات نیاز دارند و به دلیل حضور تماشاگران و اسپانسرهای ایرانی می توانند درآمد بسیار بیشتری کسب کنند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره غیبت روسیه در مسابقات جهانی یادآور شد: از من پرسیدند روسیه راضی نیستی، گفتم نه، این کشور یک ابرقدرت است. انسان در رقابت رشد می کند. به نظر شما چرا آنها المپیک را ترک کردند؟ تا جنگی در دنیا رخ ندهد و کشورها در این مسابقات خودی نشان دهند.

دبیر در ادامه صحبت های خود درباره دیدارهای امشب گفت: یزدانی کار خود را انجام داده، آنالیز کرده و آماده است. 8 مدال شوخی نیست و امیدوارم مردم برای کشتی گیران دعا کنند. ناهدی پیش از این مدال خود را کسب کرده است و برای رسیدن به مقام اول باید بهترین های جهان را شکست دهد. می خواستم آن روز کشاورز را خفه کنم! من در المپیک به او گفتم که می تواند طلا بگیرد، او این را باور نکرد و اینجا هم مثل یک بچه بازی کرد. مدال طلای جهان را با دو دست پرتاب کرد اما برایش درس عبرت بود.



دیدگاهتان را بنویسید