نمی خواستم مهدی ترابی را نابود کنم اما…

نمی خواستم مهدی ترابی را نابود کنم اما…

اسماعیل حلالی در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان و عملکرد قرمزها در این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه هم برای هواداران و هم برای اعضای تیم اهمیت بالایی داشته است. امسال دو تیم در جذب بازیکن در ابتدای فصل بهترین عملکرد را داشته اند و طبیعتا برای قهرمانی می جنگند و به همین دلیل این دیدار مهم ترین دیدار تیم پس از دربی محسوب می شود. این بازی از نظر امتیازی و شرایط جدول چندان حساس نبود، اما مشخص نبود چرا دو تیم اینقدر محتاطانه بازی کردند. درست است که پرسپولیس بیشتر از حریف می خواست پیروز شود اما انگار تیم ها از گل زدن و آسیب دیدن می ترسیدند.

و ادامه داد: طبیعتا وقتی مربیان جسورانه تصمیم نمی گیرند، بازی رنگی نمی شود و تماشاگران آن را دوست ندارند. ما قبلا از دو بازی یک امتیاز گرفته ایم و شرایط کمی سخت شده است، اما ما پرسپولیسی هستیم و همیشه هدفمان این است که بهترین باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباهات دفاعی این تیم گفت: تغییرات زیادی در خط دروازه و دفاع ایجاد کردیم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. متاسفانه در دیدارهای تدارکاتی ما آقای پورعلیگنجی مصدوم شد و بازیکنان نتوانستند با هم بازی کنند، اما همه بازیکنانی که آورده شده تجربه زیادی دارند و وقتی به هماهنگی کامل برسند قطعا مدافعان وسط و دروازه بانان ما نقطه قوت ما خواهند بود. .

حلالی که در گفت وگویی که دیروز منتشر شد به انتقاد از مهدی ترابی پرداخت، در این باره توضیح داد: مصاحبه ای انجام داده بودم که فقط بخشی از آن پررنگ بود. آقای ترابی بازیکن بزرگی است اما در برخی بازی ها مثل بازی سپاهان، تیم حریف ما را تحت فشار و فشار زیادی قرار می دهد، باید کم بازی کنیم و قبل از اینکه توپ به ما برسد تصمیم بگیریم و خلاق باشیم. با پاس های زیاد سرعت بازی را کم نکنیم و کاری را انجام دهیم که حریف دوست دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از حرف های من پررنگ است و به نظر می رسد که اگر اینطور نبود، آقای ترابی را نابود کرده ام. آقای ترابی و سایر بازیکنان برای من عزیز هستند و هیچ تعارفی ندارم. من از لحاظ فنی صحبت می کنم و حتی اگر خود آقای ترابی عملکرد او را در دو بازی اخیر می دید، به این نتیجه می رسید که همه حرف های من درست است. در دقیقه 75 این دیدار که آقای ترابی تعویض شد، تیم 6-7 دقیقه بازی کرد و بازی خیلی بهتر شد و حتی توانستیم گل هم بزنیم. اگر از اول مسابقه با این ریتم بازی می کردیم حتماً برنده می شدیم. آقای ترابی یک بازیکن ملی پوش است و به عنوان یک هوادار از او انتظار دارم وقتی در ترکیب است انگیزه بیشتری از خود نشان دهد تا هم به تیم کمک کند و هم به هم تیمی هایش انگیزه بدهد.

حلالی سپس با اشاره به بهبود عملکرد سعید صادقی در خط هافبک سرگ پوشان ادامه داد: آقای صادقی در یکی دو بازی اخیر بهتر شده است. این بازیکن در ابتدای فصل در خط دفاعی بازی می کرد و تعداد گل های بالایی هم داشت اما در بازی های اخیر پیشرفت زیادی داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد خط حمله ارتش سرخ گفت: خط حمله ما متزلزل است. آقای لوکادیا شرایط خوبی دارد و روز به روز از نظر بدنی پیشرفت می کند، اما به نظر من بازی در نقش مهاجم درست نیست. ما از هافبک کاذب در ترکیب استفاده می کنیم اما متاسفانه هافبک کاذب ما کار خود را به خوبی انجام نمی دهد و با مردان کم حمله می کنیم و این یک ضعف بزرگ است. وقتی در تهران بازی می کنیم بازی با مهاجم بسیار سخت است زیرا تیم های حریف با مدافعان زیادی بازی می کنند و کار را برای ما سخت می کنند و نمی توانیم چنین موقعیت هایی ایجاد کنیم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اضافه شدن شیخ دیابات می تواند در تهاجمی به قرمزها کمک کند یا خیر، گفت: آقای دیابه فوتبالیست بدی نیست. از وضعیت او اطلاع دقیقی ندارم اما اگر با شرایط خوبی به تیم اضافه شود قطعا کمک می کند. البته ما نمی دانیم که دفتر پیشرو قصد دارد بازیکنان را در چه سیستمی قرار دهد، اما من بی صبرانه منتظر دیدن این بازیکن در تیم هستم.

دیدگاهتان را بنویسید