من اهل فوتبال هستم و با هیچکس نسبتی ندارم/ نمی خواستم در انتخابات فدراسیون شرکت کنم


ساعت: 08:37
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885484

در مناظره پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال چه گذشت؟!

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: اگر با کسی ارتباط داریم به ما بگویید; من یک بازیکن فوتبال هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید میرشاد مجدی سرپرست، عضو هیأت رئیسه و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال در مناظره انتخاباتی اظهار داشت: به دلیل مسئولیت فعلی در فدراسیون مقرر شد که در جلسه شرکت نکنم. هر سخنرانی من برای من و فدراسیون خواهد بود. صحبت های برخی دوستان خارج از موضوع و خارج از موضوع بود. امروز در قرعه کشی لیگ برتر و سپس جلسه فدراسیون بودم. امیدوارم به ما فرصت بدهید که بیاییم تا بحث به التهاب تبدیل نشود. من به محمد آخوندی ارادت خاصی دارم. او مرد اخلاقی است، اما من را متهم کرد. من او را می بخشم و او را می بخشم، اما سخنان او را فراموش نمی کنم.

وی همچنین گفت: همه اعضای گروه ابتدایی می توانند شهادت دهند که من جلسه ای برای انتخاب یا عدم انتخاب یک نفر نداشتم. می گوید به کامرانی فر گفتم تلفن را جواب نده. خداوند در این مورد قضاوت خواهد کرد. من یک فوتبالیست خودساخته هستم. من به عنوان منادی صلح با خدا معامله کردم. هیچ چیز دیگری وجود ندارد. من به هیچ حزب، سازمان یا کسی وابسته نیستم. از صفر تا صد می روم روی پایم. و اکنون به عنوان یک نامزد در بسیاری از رسانه ها مورد حمله قرار گرفتم. دلیلش این است که من یک فوتبالیست هستم. من نزدیک به شش ماه است که در راس فدراسیون هستم و به همراه برادران و همکاران عزیزم سعی کرده ایم کار را جلو ببریم. من در پیشگاه خداوند شهادت می دهم که تا به حال یک بار در مورد کسی صحبت نکرده و نصیحت نکرده ام.

مجدی گفت: خیلی علاقه داشتم، دوستانم در مهلت مقرر ثبت نام کردند. آهوندی بحثی را مطرح کرد که کی به مجدی گفته در لحظه آخر بیاید. از او می پرسم اگر کسی چنین پیشنهادی به او داده و می خواسته برای ثبت نام بیاید، چرا دو یا یک روز زودتر نیامده است؟ تو من را به واسطه بودن متهم می کنی. این صحبت ها برای افرادی است که در قسمت پوپولیستی فوتبال هستند. من می خواهم در مورد کارهای آینده و برنامه های آینده صادق باشم. اگر امروز بیایم و چیزی بگویم که دوستانم عصبانی شوند، درست می شود؟ باید وارد بحث شویم تا درباره آینده فوتبال، برنامه، مشکلات، خلأها و کارهایی که باید برای تیم ملی انجام دهیم صحبت کنیم.

وی درباره ورود به این عرصه تاکید کرد: اگر این بار دعوتم کردید و نیامدم، من را به خاطر منفعل بودن سرزنش نکنید. من همیشه سعی کرده ام اخلاق را در اولویت قرار دهم. حاضران از نظر ظاهری و کاری از من بزرگتر هستند، بنابراین سعی می کنم همیشه مودب باشم. الان هم نمی خواستم با شرکت نکردن در بحث به دیگران بی احترامی کنم. اگر وارد فوتبال شوم دلیلش مشخص است چون فوتبالیست هستم. همان افرادی که من را به رهبری انتخاب کردند از من خواستند وارد این عرصه شوم. غیر از این هیچ چیز دیگری وجود نداشت. من از خیابان نیامده ام که در فوتبال کار کنم. اینکه رسانه ها گفتند از خودت بپرس چرا مجدی آمد. تمام افکار من فوتبال است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به نظرم بد نیست الان در انتخابات فدراسیون زیر سوال ببریم. اگر نصیحتی شنیدید خیلی واضح بگویید تا همه بدانند. اگر به گروهی متصل هستیم، به ما اطلاع دهید که کجا وصل هستیم. من یک فوتبالیست هستم و به همین دلیل وارد این عرصه شدم. فکر نمی کنم وقتی وارد انتخابات شدم کار اشتباهی انجام دادم. به نظر من سوالات آهوندی کمی فرافکنانه است و با کلمات بازی می کند. نمی‌دانم آهوندی چقدر مرا می‌شناسد و چه اتفاقی افتاده که این موضوع برای او بزرگ شده است. چرا باید به دبیرکل بگویم تلفن را قطع کن و به کسی جواب نده؟ فکر می‌کنم اگر بیشتر از این پیش برویم، حرمت شکسته می‌شود. من خیلی راحت اعلام می کنم؛ یک زمانی می خواهم در انتخابات شرکت کنم و یک زمانی نظرم عوض می شود. من راهی را که می خواهم انتخاب خواهم کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی ما بحث تیم ملی است. باید در جام جهانی شرکت کنیم که همه می دانند گروه ما چقدر حساس است. در این مدت سعی کردیم تیم ملی را آماده کنیم، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد، زیرا بحث روی موضوع نیست. لطفا اگر به فکر کشور و تیم ملی و فوتبال هستید آستین ها را بالا بزنید. دست همه عزیزانم را به گرمی می فشارم. من علاقه مندم از تجربه همه عزیزان برای انتقال کارها تا 8 سپتامبر استفاده کنم.

مجدی در پایان ارتباط با شبکه سه سیما فوتبال برتر گفت: برای انتخاب بازی های دوستانه در دوراهی هستیم و می توانیم با چند تیم بازی کنیم. تلاش می کنیم در اردوی بعدی بهترین آمادگی را برای تیم ملی انجام دهیم. من با تمام عشق و قلبم خواهش می کنم اگر کسی می تواند به ما کمک کند تا بهتر شویم لطفا انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید