با این رویه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنم/ اسکوچیچ برنامه های خود را ارائه کرد; اعلام پکیج کامل اردوی تیم ملی فوتبال


ساعت: 19:11
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1880021

اگر قرارداد بازیکنان تعلیق نشود، سال آینده نمی توانیم کار را تمام کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر از این به بعد جلوی این بی نظمی ها در قرارداد بازیکنان گرفته نشود، سال آینده نمی توانیم کار را به اتمام برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سقف قرارداد بازیکنان لیگ برتر گفت: هفته گذشته بحث انتقال بازیکنان و مربیان را تماشا کردیم. اعدادی که شنیدیم با اعداد قبلی خیلی فرق داشت. بنابراین مقرر شد سازمان لیگ کارشناسی شود. آنها به این نتیجه رسیدند که سقف قراردادها در نظر گرفته شود.

وی افزود: اگر فردی بیش از این حد مذاکره کند، ثبت نام نمی شود. در حوزه این بحث باید بیشتر با کارشناسان سازمان لیگ صحبت کنید. زمانی پروسه ای را انجام دادند که موفقیت آمیز نبود، اما اگر فدراسیون و سازمان لیگ وارد این کار نشوند، نمی توان گفت سال آینده چه اعدادی می شود. در جامعه دیده می شود که حقوق کارمندان با قیمت و تورم برابری نمی کند. اگر الان جلوی این ریزش ها گرفته نشود، سال آینده نمی توانیم کار را تمام کنیم.

مجدی در خصوص اینکه سقف قرارداد بازیکنان تیم ملی باید بیشتر باشد، گفت: در همه مسائل با هم مشورت می کنیم و نتیجه کامل ایجاد می شود. بحث کارشناسی توسط سازمان لیگ انجام می شود. پس از ساعت ها جلسه به این نتیجه رسیدند که باید سقفی در نظر گرفته شود. اگر قراردادی بیش از این سقف باشد و کسی بخواهد هر قراردادی را امضا کند، فدراسیون فوتبال باید در کمیته اخلاق، تعیین وضعیت و کمیته انضباطی فعالیت زیادی داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازی تیم ملی با اروگوئه گفت: برای هماهنگی یک بازی دوستانه نیاز به قرارداد داریم. صحبت های اولیه خیلی خوب بود اما چون قرارداد هنوز امضا نشده از گفتن این موضوع خودداری می کنم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و انشالله در 10-12 روز آینده بتوانیم بسته کامل را از اردوی تیم ملی در شهریور ماه اعلام کنیم.

مجدی با اعلام اینکه در انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس ثبت نام می کند و اینکه آیا معاون رئیس جمهور را معرفی کرده است یا خیر، گفت: امیدوارم هرکس بیاید به این فوتبال کمک کند. ما 4 ماه شدید و اوج را پشت سر گذاشتیم. اگر احساس کنیم می توانیم خدمت کنیم، وارد می شویم و باید ببینیم چه کسی حاضر است این مسئولیت را بر عهده بگیرد. اگه همینطور باشه بله شرکت میکنم

وی درباره حضور نبی در انتخابات گفت: او یکی از قهرمانان فوتبال ایران است. مطمئنا هیچ کس نمی تواند از او انتقاد کند. او سال ها ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده دارد و فردی شایسته است. فکر می کنم علاقه مندی های دیگری به این گروه اضافه شود.

مجدی در خصوص اینکه به دلیل شرایط شهره موسوی، رئیس جمهور بعدی در انتخاب معاون رئیس جمهور دست دارد، گفت: مشکلاتی وجود دارد که باید با قوانین حل شود، اینطور نیست که قانون شکنی کنیم و حرکت کنیم. انشالله تا اون موقع جواب قطعی بگیریم که نواب خانم هم بتونن ثبت نام کنن که بعید میدونم. چون دبیرکل سقف را بست و انتخابات فقط برای 4 نفر رئیس، معاون اول و دوم و یک نفر از مدیران عامل در نظر گرفته شده است. برای خانم ها هم خوب خواهد بود.

وی در خصوص برگزاری جلسه برنامه ریزی برای شروع لیگ به دلیل غیبت اسکوچیچ گفت: او در خصوص مسائل تیم ملی برنامه های خودش را داد، رضایان، استیلی، جماعت و پاینده هماهنگ کننده کار هستند. امتیاز اسکوچیچ را به سازمان لیگ فوروارد کردیم. انشاالله برنامه ریزی سازمان لیگ نیز به همین روال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید