در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت نخواهم کرد. اسکوچیچ قطعا سرمربی ماست/ بازگشت به گذشته به نفع فوتبال نیست


ساعت: 12:37
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881105

بعد از عزیزخادم، فدراسیون مسئولیت جدیدی را بر عهده گرفت.

یکی از اعضای رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تغییری در سرپرست کادر فنی تیم ملی فوتبال ایجاد نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، بهرام رضاییان در حاشیه دیدار مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش با نمایندگان فرهنگی باشگاه های لیگ برتری اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ گذشته به پایان رسید و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای فصل آینده با هماهنگی وزارت ورزش برنامه جامعی دارند و به دلیل اینکه باشگاه ها مهمترین رکن فوتبال کشور هستند، فدراسیون فوتبال این مقدمه را ارائه کرد تا باشگاه های بزرگ می توانند با هم در لیگ فصل آینده تلاش کنند تا اتفاقات خوبی رخ دهد و مردم بیشتر لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که صحبت از تغییر سرمربی تیم ملی شده است، گفت: تغییر رئیس کادر فنی تیم ملی فوتبال به طور قطعی انجام نمی شود. در فضای مجازی همه می توانند نظر بدهند اما تاکنون اتفاقی نیفتاده و تغییری در سرمربی تیم ملی فوتبال پیش بینی نشده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بازی های دوستانه تیم ملی در فیفادی گفت: اردوی بسیار خوبی در اروپا برای تیم ملی در نظر گرفته شده و انشالله دو بازی دوستانه خوب برگزار می شود. یکی از گزینه ها اتریش است. باید ببینیم برای تیم هایی که می خواهیم بازی کنیم کدام کشور راحت تر است.

رضایان در پاسخ به این سوال که لباس های تیم ملی در جام جهانی چه برندی خواهند بود، اظهار داشت: مراحل آزمایشی انتخاب لباس های تیم ملی به پایان رسیده و مکاتباتی انجام شده است، در حال انجام رایزنی ها بین تیم ملی هستیم. دو شرکت تا رسیدن به نتیجه نهایی.» یک شرکت خارجی و یک شرکت داخلی وجود دارد که این شرکت خارجی نیز در ایران فعال است.

وی در پاسخ به اظهارات عزیزی خادم مبنی بر خائن بودن اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: این یک اتفاق بوده و مربوط به گذشته است و من اصلا قصد ورود به این مسائل را ندارم و سخنگو. فدراسیون در این مورد صحبت کرد.» در هر صورت هرکسی میتونه نظر بده. به هر حال اتفاقات فدراسیون فوتبال مورد تایید مجمع قرار گرفت و برای همه به خصوص عزیزی هادیم آرزوی موفقیت در زندگی اش دارم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه لیست تخلفات عزیزی هادیم منتشر نشده است، گفت: از همه شما عزیزان یک خواهش دارم و آن این است که اگر به گذشته برگردیم به نفع فوتبال نیست فوتبال وارد مسیر جدیدی شده است و باید چند بار دیگر به جام جهانی برویم. از همه رسانه ها می خواهم به تیم ملی کمک کنند. پرداختن به حاشیه ها کمکی به ما نمی کند. ما باید به تنش پشت کنیم، زیرا کمک به ما کمک نمی کند.

رضاییان در پاسخ به این سوال که «با توجه به اظهارات گذشته مجدی مبنی بر اینکه قرار است بودجه به فدراسیون فوتبال تزریق شود، آیا خزانه فدراسیون پر است؟»، خاطرنشان کرد: فوتبال ما سودآور است و می تواند به امور شما رسیدگی کند. . متأسفانه مجازات های سختی داریم. ما نمی توانیم مانند سایر کشورها از بودجه فیفا استفاده کنیم، بنابراین از حمایت دولت و مجلس تشکر می کنم. 55 میلیارد مصوبه مجلس باید برای فوتبال پرداخت می شد و امیدواریم این اتفاق سریعتر رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که در انتخابات در فدراسیون فوتبال ثبت نام می کند، تصریح کرد: خیر ثبت نام نمی کنم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه علیرغم اینکه مربیان بین تیم ملی و باشگاهی باید گزینه فعالیت را انتخاب کنند و حنبان همچنان در پرسپولیس و تیم ملی حضور دارد، گفت. به صراحت به حنبان گفتیم که بین تیم ملی و پرسپولیس هم باید گزینه ای را انتخاب کند و سرمربی تیم ملی هم از لزوم آن خبر داد. پرسپولیس و سایر باشگاه ها همیشه با تیم ملی همکاری داشته اند. در آخرین اردوی تیم ملی حنبان به تیم ملی اضافه شد. این سیاست فدراسیون فوتبال است که اعضای کادر فنی تیم ملی فقط با تیم ملی همکاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید