فدراسیون فوتبال بارها موضع رسمی خود را اعلام کرده است/ ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم نهایی ماست


ساعت: 08:07
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879426

تا پایان جام ملت ها با دراگان قرارداد داریم.

سخنگوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون بارها موضع خود را در این خصوص اعلام کرده و ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم نهایی ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، سخنگوی و عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درباره شایعه تغییر در ترکیب تیم ملی ایران گفت: فدراسیون بارها موضع خود را در این خصوص اعلام کرده است اما خیلی ها این را می شنوند دوست ندارند. ما بارها اعلام کرده ایم که تصمیم فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است. این تصمیم همه ارکان فدراسیون است.

وی افزود: در پایان جام ملت های آسیا در سال 2023 با دراگان اسکوچیچ قرارداد داریم و در این مدت کوتاه اصلاً مناسب نیست که در مورد چنین تغییراتی صحبت کنیم. طرح این موضوع جز لطمه زدن به وحدت تیم ملی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

اصول پیدایش تفرقه در ترکیب و رختکن تیم ملی فوتبال آمده است: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. البته در هر مجموعه نظرات متفاوتی وجود دارد اما اینطور نیست که بخواهد به کل تیم آسیب برساند. شاید خیلی از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی نگاه انتقادی به بحث تدارکات داشته باشند که ما هم قبول داریم اما فرقی بین تیم و هیچ بخشی از تیم ملی نیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان به شبکه خبر گفت: مردم به نتایج تیم ملی وابسته هستند و از موفقیت تیم ملی راضی هستند. همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نیز به نتایج درخشان و برافراشتن پرچم ایران فکر می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید