کی روش مدیریت خوبی داشت/ فدراسیون فوتبال در حال تصمیم گیری برای ادامه همکاری با او است


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917495

نایب رئیس توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: شرایط ابقا یا کنار گذاشتن کی روش از تیم ملی بر عهده فدراسیون است و باید در این خصوص تصمیم گیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مراسم تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران در واکنش به معرفی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران تیم فوتبال گفت: کی روش یا هر سرمربی دیگری با نظر فدراسیون و کمیته فنی شناسایی و معرفی می شود. و ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان هیچ نقشی در این امر نداریم.

وی ادامه داد: البته معتقدم با توجه به حاشیه هایی که تیم ملی داشت توانست تیم را جمع کند و در جام جهانی بازی کند. این موضوع نیاز به ارزیابی فدراسیون و کارشناسان مربوطه دارد اما فکر می کنم مدیریت خوبی از این سرمربی دیده ایم.

معاون توسعه مسابقات قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه سازی پیرامون تیم ملی کشتی کشورمان خاطرنشان کرد: به هر حال میزبان در تلاش است تا از حق میزبانی خود استفاده کند اما آنچه را که ما شاهد آن بودیم. تصاویر پخش شده تردیدهایی وجود دارد که نیاز به بررسی دارد زیرا طبیعی نبود.

پولادگر در پاسخ به این سوال که کریم باوی فوتبالیست پیشکسوت کشورمان علیرغم مشکلاتی که داشت به طرز عجیبی فوت کرده است، افزود: متأسفانه در جریان مشکلات وی نبودیم. من امروز از طرف سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور یافتم تا تسلیت بگویم.» اگر بتوانیم کمکی کنیم در خدمت خانواده ایشان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید