فدراسیون فوتبال مسئول تصمیم گیری درباره تیم ملی است


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881814

رئیس فدراسیون فوتبال با انتقاد از حاشیه سازی هایی که در روزهای اخیر رخ داده است، گفت: فدراسیون فوتبال مسئول تصمیم گیری در مورد تمامی امور مربوط به تیم ملی است و با هرگونه حاشیه سازی و اختلاف نظر به ویژه در این مقطع زمانی مخالف است. لحظه سرنوشت ساز.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید میرشاد مجدی، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره رسوایی‌های مطرح شده در روزهای اخیر گفت: متأسفانه این رسوایی‌ها در پایان بازی قطر علیه تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد و نشانه‌هایی از محو شدن این موضوع وجود داشت. در ابتدا اما در عرض 48 ساعت. در گذشته اخبار جعلی علنی و از منابع ناشناس منتشر می شد که در واقع آرامش تیم ملی را بر هم زد و فضای بسیار نامناسبی را ایجاد کرد.

مجدی اضافه کرد: در دلسوزی و نگرانی تک تک اعضای تیم ملی با توجه به اخبار و شایعات و مسائلی که در روزهای اخیر مطرح شده شکی نیست اما تقسیم بندی بازیکنان و جایگاه بازیکنان در فضای مجازی فضا در رابطه با این موضوع حرفه ای و قابل قبول نیست. او تنها متولی امور مربوط به فدراسیون ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است که از استقلال صدای خود دفاع می کند، به هر نحوی در این زمینه واکنش نشان دهید یا موضع گیری کنید. برای ایجاد شرایط بحرانی فعلی، در این سؤالات به نفع یا علیه کسی نشان دهید و نظر دهید. فدراسیون فوتبال با آگاهی از حرکاتی که برای ایجاد این تقسیم بندی صورت گرفته است، به شدت با چنین رفتارهای غیرحرفه ای مخالفت می کند و به هیچ بهانه ای اجازه نمی دهد در آستانه جام جهانی، آرامش این تیم را برهم بزند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت های وزارت محترم ورزش و دولت محترم و همچنین دغدغه همه کسانی که به شرایط تیم ملی فوتبال ایران و موفقیت فوتبال ایران علاقه مند هستند قدردانی می کنم. تیمی در جام جهانی است و شکی نداریم که همه مردم شریف ایران آرزو دارند تیم ملی فوتبال کشور با قدرت و اتحاد به مصاف حریفان خود برود. در این لحظه با توجه به حساسیت موضوع برگزاری اردوی قبل از شهریور ماه، تمرکز فدراسیون فوتبال تامین اعتبارات لازم برای برگزاری این اردو و برگزاری دو دیدار تدارکاتی است. حواشی اخیر و انتشار اخبار و گمانه زنی های غیررسمی باعث ایجاد دوقطبی یا چندقطبی در اطراف تیم ملی می شود که وحدت و یکپارچگی تیم ملی را تهدید می کند و این موضوع به هیچ وجه مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست.اخبار کذب و غیر رسمی و نظرات مبنای فضای غبارآلود فعلی تیم ملی است.

سرپرست فدراسیون در پایان تصریح کرد: فدراسیون تا زمان برگزاری جام جهانی در مورد شرایط تیم ملی و امور مربوط به آن تصمیم کاملا مستقل خواهد گرفت و اجازه هیچ گونه دخالتی را نخواهد داد. چارچوب تعامل دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان با رویکرد حمایتی تنها برای تقویت و رفع مشکلات تیم ملی است و حتی سخنگوی دولت نیز بر همین موضوع تاکید کرد که فقط فدراسیون فوتبال در مورد مسائل تیم ملی و کادر فنی تصمیم گیری می کند و هیچ دخالتی در آن وجود ندارد، تخصص در این موارد وجود ندارد. درخواست ما از همه دلسوزان و هواداران فوتبال ملی در این شرایط حساس، تقریب و اتحاد در راه تقویت تیم ملی برای حضور موفق در جام جهانی است. بر این اساس از تک تک ملی پوشان به ویژه بازیکنان انفرادی می خواهم که از هرگونه اظهار نظر و موضع گیری در این زمینه جداً خودداری کنند تا همه در مسیر موفقیت و آمادگی به جای خود به وظایف خود عمل کنند. از تیم ملی.اکت

انتهای پیام؛

دیدگاهتان را بنویسید