فدراسیون فوتبال مسئول بررسی ادعاهای سایر فدراسیون ها نیست / فدراسیون گابن بازی های ملی باگنام را تایید کرد

زمان: 08:01h
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790156

این موضوع به کمیته انضباطی واگذار شود.

سخنگوی و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: گابنی ها تایید کردند که اریک باگنما 4 بازی ملی انجام داده و مشکلی برای حضور او در فوتبال باشگاهی ما وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین شریفی سخنگوی و مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکن گهر گهر در نامه ای. زمانی که گل گهر برای جذب بازیکن خود از گابن اقدام کرد، استعلام دستی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد که همکاران ما نیز گفتند این استعلام باید به صورت سیستمی و با معیارهای مشخص انجام شود.

وی همچنین گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که این استعلام باید به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال گابن پیگیری و درخواست شود تا فدراسیون فوتبال ما راستی آزمایی شود. در نامه ای رسمی به امضای دبیرکل گابن نیز تایید کردند که اریک باگنما 4 بازی ملی انجام داده و مشکلی برای حضور در فوتبال باشگاهی ما ندارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: طبق دستورالعمل و روش عمل کردیم، باشگاه ها موظف به استفاده از بازیکنان قانونی هستند و باید پاسخگو باشند، اما طبق همان درخواست، کارها به خوبی پیش رفت و سازمان لیگ تصویب شد. “

شریفی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال ما مسئولیتی در قبال بازرسی از فدراسیون های فوتبال کشورهای دیگر نخواهد داشت. در همین راستا فدراسیون فوتبال گابن به عنوان بالاترین مقام فوتبال در آن کشور موضوعی را تایید کرده و این موضوع باید به هیات انضباطی ارجاع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید