فدراسیون فوتبال کانادا تایید کرد که لغو بازی با ایران سیاسی است


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841828

فدراسیون فوتبال کانادا اذعان کرده است که تصمیمش برای لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران غیرفوتبالی و سیاسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون فوتبال کانادا با صدور بیانیه ای تصمیم این سازمان مبنی بر لغو یکجانبه بازی دوستانه با تیم ملی ایران را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است: «اتحادیه فوتبال کانادا سخت در تلاش است تا تجربه تیم ملی مردان در بازی با تیم‌هایی را که در جام جهانی 2022 قطر برگزار می‌کنند، بهبود بخشد. هفته گذشته شرایط ژئوپلیتیکی بی‌حفاظ برای میزبانی تیم ملی ایران باعث اختلاف شدید شد و در واکنش به این دیدار، این دیدار لغو شد. اگرچه در تصمیم گیری اولیه خود عوامل خارجی را در هنگام انتخاب رقیب مناسب در نظر گرفته ایم، اما سعی خواهیم کرد در آینده بهتر عمل کنیم.

اتحادیه فوتبال کانادا یک بررسی جامع از روند میزبانی بازی های ملی انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که هیچ امتیازی در مسیر برتری در داخل و خارج از زمین از دست نمی رود، از جمله مشاوره با همه سهامداران. ما متعهد به ایجاد محیطی با احترام برای تیم ها، بازیکنان و هواداران هستیم. بنابراین، ما تمام تلاش خود را برای یافتن یک رقیب جایگزین خواهیم کرد. هرکسی که بلیت این بازی را خریداری کند، از کنسلی این بازی مطلع می شود و بلیت مسترد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید