ضبط های بوکوم بینما تایید شد/ پیشنهاد می کنیم با هزینه باشگاه گلگوتا به گابن برود و بپرسد.

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792569

گل گهر، وکیل باشگاه در مورد بازیکن گابنی توضیح می دهد

گل گهر وکیل باشگاه درباره بازیکن گابنی این تیم گفت: فدراسیون سوابق او را تایید کرده و سازمان لیگ هم کارت بازی یعنی مجوز بازی صادر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماجرای اریک بوکوم باینما بازیکن گابنی و حضور او در این تیم در هر دو بازی مقابل استقلال و پیکان این روزها جنجالی شده و این دو باشگاه مدعی هستند حضور او در تیم سیرجانی غیرقانونی است و به همین دلیل از گل گهر شکایت کردند. فدراسیون فوتبال نتیجه بازی را مو به مو تغییر دهد.

ایمان حسین پور شرفشاد وکیل باشگاه گل گهر در گفتگو با اریک بوکوم بینما بازیکن گابنی گل گهر گفت: نمی خواستیم در این مورد صحبت کنیم اما در پاسخ به برخی صحبت ها ترجیح دادیم توضیحاتی بدهیم. بازیکن گابنی که ده ها بازیکن خارجی انتخاب کردند. شرایط جذب او نیز اعلام شد و مدیر برنامه های این بازیکن (ایجنت) اعلام کرد که شرایط برای حضور او در فوتبال ایران مهیا است. شواهدی هم از سوی مدیر برنامه های بینما ارائه شد اما باشگاه مشکوک بود و ما به این بازیکن و مدیر برنامه هایش اطلاع دادیم.

وی در خصوص حضور این بازیکن در بازی های ملی گفت: فدراسیون فوتبال گابن اعلام کرده است که بازی های دوستانه تیم ملی این کشور در ایام ولیعهدی پشت درهای بسته برگزار شد.

وکیل باشگاه گل گهر گفت: امکان ندارد باشگاهی به فدراسیون ملی کشور دیگری نامه بفرستد و به همین دلیل نتوانستیم با فدراسیون فوتبال گابن تماس بگیریم. فدراسیون شرایط این بازیکن را تایید کرد. حالا نمی دانم آیا فدراسیون ما می خواهد از این موضوع عدول کند یا نه. اما فدراسیون تایید کرد که رکوردهای فوق تایید شده است.

وی گفت: زمانی که این قوانین وضع شد در پرسپولیس بودم و گفتم شفاف نیست. ما از بازیکن استفاده نکردیم و وضعیت او را بررسی کردیم اما سازمان لیگ کارت بازی صادر کرد و ما از آن استفاده کردیم. صدور کارت بازی به معنای صدور مجوز بازی است.بازیکن مجاز بازیکنی است که مورد تایید فدراسیون باشد.

شرفشاد خاطرنشان کرد: اگر بازیکن خارجی دیدار نکند چه اتفاقی می افتد؟ ما هنوز نمی دانیم وضعیت چگونه است؟ از فدراسیون فوتبال خواستیم که شرایط این بازیکن را به ما بگویند.

وی گفت: ما پیشنهاد کرده‌ایم با هزینه باشگاه گلگوتا شخصی به گابن برود و پرس و جو کند. عکس بازیکنی داریم که اهل گابن برای تیم ملی زیر ۲۳ سال است. ما می خواهیم حقیقت شناخته شود. هنوز شرایط فراهم نشده است و تا زمانی که مدارک ثابت نشود در جلسات بعدی از آن استفاده نخواهیم کرد و به نوعی کارکنان از ما خواستند از آن استفاده نکنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید