تخلف باشگاه گلگوتا در مورد بازیکن گابنی ثابت شد/ به دنبال احقاق حق باشگاه استقلال هستیم

ساعت: 08:30
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790163

قانونگذار رسما باشگاه را مسئول چنین تخلفاتی می داند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: طبق مواد انضباطی باشگاه استقلال طبق قانون ذاتی خود موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید سمیعی، معاون حقوقی استقلال درباره تخلف تیم فوتبال گل گهر گفت: تخلف باشگاه گل گهر ثابت شده و در استفاده از بازیکنان غیرقانونی این باشگاه تردیدی وجود ندارد. طبق مواد انضباطی، باشگاه استقلال طبق قانون ذاتی خود به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. متاسفانه در شرایطی که باشگاه استقلال به دنبال احقاق حق خود است، شاهد رفتارهای ناپسند و بی احترامی هستیم که جای تاسف دارد.

وی همچنین گفت: اریک باگنما بازیکن گل گهر برخلاف آنچه گفته شد بازی ملی ندارد و حضور او تخلف محسوب می شود. در هیچ کجای قانون عبارتی غیر ارادی و عمدی وجود ندارد و حتی اگر اشتباه فدراسیون فوتبال گابن غیرعمد باشد، مسئولیت آن بر عهده باشگاه نیست و قانونگذار رسما باشگاه را مسئول چنین تخلفاتی می داند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: وقتی رسانه ها قبل از استفاده از این بازیکن هشدار دادند که حضور این بازیکن در هاله ای از ابهام است، چرا دوباره درخواست امنیتی نشد؟ آیا بررسی شد که آیا این نامه مورد تایید و امضای افرادی است که حق امضا دارند؟

سمیعی در پایان گفت: این بازیکن برای تیم ملی بازی نکرد و باید صحت او را از مراجع دیگر جویا می شدند. اگر مسئولان فیفا تایید کنند که 4 بازی ملی برگزار می شود، مشکلی نیست اما اگر این مقامات این موضوع را تایید نکردند، نه تنها فدراسیون فوتبال گابن مقصر نیست، بلکه باشگاه گل گهر نیز باید پاسخگوی آن باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید