بازی استقلال و گل گهر باید 3 بر صفر شود / واقعا باورمان می شود در عصر ارتباطات در اینترنت به دنبال مهاجم گابنی نمی گشتند؟!

زمان: 5:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789778

فدراسیون باید هرچه زودتر حکم مهاجم خارجی سیرجانی را صادر کند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد مهاجم گابنی شکی نیست که از بازیکن غیرقانونی استفاده شده و باید نتیجه را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدار تیم های استقلال و گل گهر گفت: درخواست ما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این است که هر چه سریعتر به پرونده مهاجم گابنی رسیدگی شود. هزینه استفاده از بازیکن غیرقانونی است که به معنای کسر 8 امتیاز از تیم گل گهر و اضافه شدن 2 امتیاز به تیم استقلال است.

وی افزود: بلافاصله لیگ های معتبر به این مدل متهم می شوند و با حکم خود سرنوشت لیگ را تغییر می دهند. این شکایتی نیست که دو ماه، سه ماه یا شش ماه طول بکشد. به شکایاتی که بر نتایج و برنامه لیگ تاثیر مستقیم دارد باید سریعا رسیدگی شود. از اعضای محترم کمیسیون انضباطی تقاضا داریم به احترام افکار عمومی و سرنوشت تیم ها در اسرع وقت نسبت به این پرونده تصمیم گیری نهایی کنند.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به شرایط حساس این پرونده تاکید کرد: تا جایی که اطلاع دارم علاوه بر استقلال دو تیم دیگر نیز از گل گهر مهاجم گابنی شکایت کردند. آیا ممکن است برای جذب بازیکن خارجی صرفاً جستجوی اینترنتی انجام ندهید و فقط به نامه یک فدراسیون مراجعه کنید؟ در عصر ارتباطات و اینترنت این سوال مبهم است. آیا واقعاً می توان باور کرد که ادارات مسئول این همه تحقیق اینترنتی برای این بازیکن انجام نداده اند؟!

طاهری گفت: اگر نامه فدراسیون گابن را نقل کردید چرا قبل از بازی گلگوتای استقلال را بررسی نکردید که برترین ها و رسانه های دیگر به طور کامل به موضوع پرداختند تا از حضور این بازیکن برای ششمین بار جلوگیری کنند. هفته؟ در حال حاضر عده ای سعی دارند با افزایش تعداد بازی های مهاجم گابنی، شانس را از 3 به صفر برسانند.

وی ادامه داد: از نظر تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی شکی در استفاده از بازیکن غیرقانونی وجود ندارد و باید نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید