ما مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی پرونده بازیکن گابنی گل گهر / فدراسیون فوتبال برای پاسخگویی به افکار عمومی نداریم.

ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802712

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: هر آنچه فدراسیون فوتبال در پرونده گلگهر سیرجان بازیکن گابنی نیاز داشت به آنها تحویل داده شد اما عدم پاسخگویی به این پرونده برای من تعجب آور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ رامین پاشایی در یک برنامه تلویزیونی درباره پرونده گل گهر سیرجان بازیکن گابنی اظهار داشت: عضو محترم فدراسیون فوتبال از پلیس فتا درخواست استعلام کردند و پلیس فتا هر چه از ما خواسته بود پاسخ داد. در حال حاضر برای فدراسیون فوتبال کاملاً واضح است که مردم را متقاعد کند، زیرا آنها خواستار مرجعی در پرونده بودند و ما مسئولیت اطلاع رسانی نداریم.

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: درباره فدراسیون فوتبال بحث فنی انجام دادیم و به تمام سوالات و ابهامات پاسخ دادیم و مدارک را استخراج و در اختیار آنها قرار دادیم، بنابراین باید در افکار عمومی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: گاهی هواداران استقلال و گل گهر به پلیس فتا مراجعه می کنند اما نمی توانیم پاسخگوی آنها باشیم. فدراسیون فوتبال بر اساس آنچه به آنها داده ایم می تواند تصمیم بگیرد و اینکه اعلام نمی کنند برای من تعجب آور است و باید پاسخ بدهم: «علنی باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید