ظلمی که بر گلگوتا تحمیل کردند در تاریخ بی سابقه بود. ما در برزخ هستیم

ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802466

سرمربیان تراکتورسازی و گل گهر در نشست خبری پیش از بازی جام حذفی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زونیمیر سولدو سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر گفت: فردا بازی واقعا سختی با یکی از بهترین تیم های لیگ خواهیم داشت. این تیم باید در صدر جدول باشد. امتیاز از او کسر شد اما او همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد. آنها افراد خوبی دارند. بچه ها را خوب آماده کردیم. آنها باید قدرت خوبی در وسط زمین داشته باشند. امیدوارم با کارهایی که این چند روز انجام دادیم به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: مسلم است که گل گهر را خوب آنالیز کردیم. این تیم یکی از تیم های بسیار خوب لیگ است اما ما نفرات داریم و می خواهیم تا حد زیادی کار آنها را خنثی کنیم. در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشتیم و حق ما به خصوص در بازی آخر 3 امتیاز بود. در مجموع امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او گفت: برای تقویت تیم چندین بار با مدیران صحبت کردم. ما به دنبال افرادی هستیم که می توانند و به خوبی به ما کمک کنند. امیدوارم هفته آینده پنجره نقل و انتقالات باز شود تا بتوانیم افراد را اضافه کنیم و از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط آب و هوایی تبریز و سرمای شدید گفت: شکی نیست که این موضوع نه تنها ما بلکه سایر تیم ها را نیز نگران می کند اما تا جایی که می توانستیم تمرین کردیم تا بچه ها را با این شرایط وفق دهیم چرا که روز بازی هم همینطور است.» ما شرایطی داریم.

سولدو درباره رضایت از عملکردش در تراکتورسازی گفت: دو ماه پیش که به تراکتور آمدم شرایط بد و سختی وجود داشت. سعی کردم نظم خوبی در تیم ایجاد کنم. بچه های مجروح که تمایلی به تمرین ندارند را مجبور کردیم. پیشرفت تیم بهتر شده است به دلیل کمبود پست و مصدومیت دچار مشکل شدیم اما در کل تیم از این وضعیت خارج شده و شرایط بهتری دارد.

وی در خصوص غیبت های تیمش در بازی فردا گفت: آرش گدری 4 کارت دارد. عبدالله حسینی با شرایطی که در بازی با پدیده به وجود آمد مشکل دارد. او نمی تواند با تیم باشد، یکی دو نفر هم سرماخوردگی خفیف دارند، امیدوارم بهتر شوند و بازی کنند.

*قلعه جدید: ظلمی که بر گلگوتا تحمیل کردند در تاریخ بی سابقه بود. ما در برزخ هستیم

امیر گاله نوی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم پرشوری است. من چندین سال در این تیم بودم. خاطرات و فراز و نشیب های زیادی داشتیم. در مجموع خاطرات بسیار خوبی با آذربایجانی ها و هواداران تراکتورسازی داشتیم.

وی افزود: قطعا این دیدار با توجه به شرایط جوی مسابقه سختی خواهد بود. ما مشکلات خودمان را داریم. هر چقدر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم، هنوز روحیه تیمی مان برنگشته است، اما باز هم از بچه ها تشکر می کنم. با تمام مشکلاتی که به دلیل از دست دادن 7 امتیاز داریم، آنها تمام تلاش خود را می کنند.

سرمربی گل گهر با اشاره به حذف از جام حذفی گفت: در جام حذفی هم بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما از فرصت ها استفاده نکردیم و کنار رفتیم. امیدواریم فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم و خدای نکرده اگر 7 امتیازمان برگردد می توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم. با توجه به اینکه تیم از نظر روحی و روانی در حال بازگشت است امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد و حق به سمت راست برود. این واقعاً ظلمی در حق تیم گل گهر و تیم فوتبالش بود و در تاریخ فوتبال بی سابقه بود. شاید به خاطر امیر گله نوی باشد اما در مجموع امیدواریم انشاالله تا آخرین لحظه بجنگیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.

کالا نویی گفت: اگر 7 امتیاز را برگردانند طبق روندی که داریم می توانیم جزو مدعیان باشیم. امیدوارم فردا بازی خیلی خوبی داشته باشیم و با سه امتیاز برگردیم. ما واقعا به این پیروزی نیاز داریم تا جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم. ما الان در برزخ هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید