اصلاح طلبان فضای مجازی را رها کردند و قیام 88 را بر ایران تحمیل کردند


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903613

سید علیرضا آل داوود گفت: ایران همچنان متاثر از فتنه سال 88 و ضربات سنگینی است که اصلاحات در حوزه داخلی و خارجی به ایران وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا آل داوود کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار تیتریک درباره رویکرد اصلاح طلبان به حوادث و اغتشاشات گفت: متاسفانه اصلاح طلبان به مردم و انقلاب وفادار نیستند، شاید کمی منصف باشند. مردم در میان آنها.”

آل داوود افزود: ایران همچنان متاثر از فتنه 88 است، ضربات سنگینی که اصلاحات در عرصه داخلی و خارجی به ایران وارد کرد و خواستار تحریم ایران شد و نان اصلاح طلبان در فضای مجازی رها شد.

وی تصریح کرد: دولت روحانی و وزیر ارتباطات وی سند 2030 را در سایه توهین به مقدسات در فضای مجازی اجرا کردند که خیانت بزرگی به کشور و جوانان بود در حالی که کنترل و حاکمیت لازم در فضای مجازی اقدامی منطقی است که همه کشورها در دنیا انجام می دهند . می دهد

آل داوود تصریح کرد: متأسفانه فضای مجازی در دست دشمن، تروریست ها، منافقین و رژیم صهیونیستی است تا هر روز مردم را با اخباری بمباران کنند و آنها را به براندازی نظام فعلی تشویق کنند، اما در هیچ کشوری چنین چیزی دیده نمی شود.

وی گفت: انتقاد ساده در آمریکا سرکوب شد و تحرکات تحریم انگلیسی رسانه ای شد، البته جلیقه زردهای فرانسه نیز چنین وضعیتی را تجربه کردند، ما اعتقادی به سرکوب نداریم، اما باید جایی برای زندگی مردم در فضای مجازی باشد. ارائه شده .

آل داود با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن برای مردم محتوا تولید کند، افزود: باید شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود و بسترهای داخلی در اختیار مردم قرار گیرد همانطور که آمریکایی ها خواستار حضور سرورهای تیک توک در خود شدند. کشور.

وی تصریح کرد: بومی سازی فضا، ممنوعیت خروج اطلاعات و قرار دادن سرورها تحت مدیریت و فرهنگ یک کشور بهترین مدل حاکمیت سایبری در دنیاست که حتی آمریکا هم آن را پیاده می کند اصلاح طلبانی که می گویند باید آمریکایی شویم چرا نگه می دارند. ساکت در مورد آن!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید