اصلاح طلبان برای تصرف فرمانداری چابهار قیام کردند

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799895

مدت زیادی از خالی بودن صندلی فرماندار ویژه وی چابهار نمی گذرد و خیزش دو نماینده جنوب سیستان و بلوچستان برای تحمیل نسخه خود از بنای شرعی شدت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ مدت زیادی از خالی شدن صندلی خالی فرمانداری ویژه چابهار که سرپرستی آن بر عهده یک سرپرست است، نمی گذرد.

البته دستور این اقدام برای تصرف حساس ترین استان سیستان و بلوچستان توسط یکی از استانداران خروجی از استان صادر شده است. وی در دوران تصدی خود در استان اوکه علاقه خاصی به سفر به چابهار داشت. او اکنون در تلاش است تا با حمایت دو مقام استانی یکی از هموطنان خود را به عنوان فرماندار چابهار منصوب کند.

(محا) یکی از مدیران دولت روحانی در استان همجوار است که به گفته کارشناسان مجرب در دوره ریاست جمهوری خود نتوانسته به عنوان معاون اقتصادی موفق عمل کند. نه تنها در این سمت، بلکه در زمان فرمانداری یکی از شهرستان هایی که نماینده عالی دولت در آن شهرستان حضور داشت، عملکرد وی با موجی از انتقادات مواجه شد.

از سوابق حاشیه ای عملکرد وی در استان همجوار که بگذریم، حمایت ویژه یکی از نمایندگان مجلس ششم که نامه جام زهر به مقام معظم رهبری و از قضا عمویش را امضا کرده است، قابل تحمیل به سیستان و بلوچستان نیست. !

حالا با حمایت استاندار اصلاح طلب استان، دو نماینده فعلی سیستان و بلوچستان و عموی امضاکننده جام زهر، پلی به سمت شرق وزارت کشور ساخت تا مسئولیت اقتصادی را بر عهده بگیرد و بلوچستان را تصاحب کند.

البته معلم خیابانی پیش از این در نشست خبری گفته بود که انتصابی تحت فشار و دستور در سیستان و بلوچستان صورت نگرفته و انجام نخواهد شد.

حال باید دید چرا نمایندگان دو ملت در جنوب سیستان و بلوچستان علیرغم تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت در انتصابات، تشکیل شدند تا با دستور استاندار فرمانداری مهم چابهار را به استانداری تحویل دهند. بلند شدند؟!!!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید