حتی با هزینه چند میلیاردی هم نتوانستیم چنین ظلمی به گل گهر نشان دهیم / به جای 7 امتیاز، 15 امتیاز از ما گرفتند.


ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810592

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: دیدار با پرسپولیس سومین فینال ما در فصل دوم است و امیدوارم بتوانم در این دیدار سخت 3 امتیاز را بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گله نوی سرمربی گهر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم باید بگویم کم کم به نوروز نزدیک می شویم. عید که یکی از بزرگترین اعیاد ما ایرانیان است. شما هم وضعیت مردم را می دانید که خوب نیست، از مردم صادقی که از امکانات مالی بهتری برخوردارند خواهش می کنم این روزها بیشتر به فکر مردم باشند. مردم ما صادق و نجیب هستند و باید بیشتر به آنها نگاه کرد، شرایط اقتصادی سخت است و امیدواریم دولت مردم و خیرین در این ایام بیشتر به فکر مردم باشند.

وی افزود: در نیم فصل دوم همه مسابقات برای ما فینال است. قبل از آن دو فینال داشتیم و بازی با پرسپولیس سومین فینال ماست. بچه ها از نظر روحی و روانی و فنی برای این بازی آماده هستند. امیدواریم مثل قبل نسوزند. در همه مسابقات به جز یکی دو مسابقه، همیشه موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم، اما از آنها استفاده نمی کنیم. متاسفانه گاهی اوقات با کمترین فرصت گل می زنیم.

سرمربی تیم گل گهر گفت: در مجموع این فینال برای بازگشت ما به شرایط جدول حساس است. در منطقه ای که ما هستیم، برآوردها و اختلاف گل ها بسیار نزدیک است. برای بالا رفتن از این وضعیت امیدواریم 3 امتیاز بازی را بگیریم. با این حال پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و بازی سختی است.

قلعه نویی افزود: حقیقت و واقعیت فوتبال از زمانی است که داور بازی می کرد. آنالیز خوبی انجام دادیم، اما واقعیت این است که بازیکنان باید به میدان بروند و دستورات تاکتیکی را انجام دهند. امیدواریم با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

وی با توجه به اینکه با توجه به 2 پیروزی اخیر گل گهر، وضعیت روحی این تیم نسبت به زمان کسر 7 امتیاز بهتر شده است و در این شرایط می توان به کسب سهمیه شاگردانش امیدوار بود، گفت: این تیم نسبت به زمان کسر 7 امتیاز بهتر شده است. ما 12 فینال داریم. شرایط جدول را هم گفتم. یک تیم 2-3 صعود می کند اما مهم این است که همه ایران به مظلومیت گلگوتا پی برده اند. همه متوجه شدند که چه ظلمی در حق تیم ما شد اما همه چیز را فراموش کردیم و فقط به مشکلات فنی فکر کردیم.

سرمربی گل گهر گفت: بازی به بازی جلو می رویم و به همه چیز امیدواریم. باید با امید زندگی کرد و تلاش کرد. خدا را شکر در این 14 بازی که دو بازی انجام دادیم به این بلوغ رسیده ایم که باید سخت کار کنیم. ما باید تکالیف خود را انجام دهیم. نتیجه دست خداست. باید از بازیکنانمان تشکر کنم که زحمت کشیدند.

قلعه نویی ادامه داد: خیلی ها در مورد این 7 امتیاز صحبت می کنند اما مشکل اصلی، امتیازهای از دست رفته ماست. به 7 امتیاز این ظلم به ما نگاه نکنید. بعد از آن خیلی از نظر روحی و روانی ناراحت شدیم. شاید 15 امتیاز از ما گرفتند. خدا واقعاً در آن لحظات سخت به ما کمک کرد.

وی گفت: با رحمت و عنایت خداوند، تلاش بازیکنان، مدیریت خوب باشگاه، باید از هیات مدیره و اسفندیپور تشکر کنم و با تجربه ای که داشتیم، به شرایط خوبی دست یافتیم، اما خیلی از آنها 7 امتیاز را می بینند. روتین و ما با یک امتیاز اختلاف دوم جدول بودیم، همه می گویند هفت امتیاز، اما آنها 15 امتیاز را از ما گرفتند.

سرمربی گل گتار خاطرنشان کرد: خدا بالاست و بدون اذن خدا یک برگ خشک از درخت نمی افتد. ما همه چیز را می گوییم.

کالانوی با اشاره به اینکه داور بازی نساجی می تواند یکی دو پنالتی برای این تیم اعلام کند، گفت: داوران ما افرادی بسیار صادق و پرتلاش هستند که کمترین تجهیزات سخت افزاری و اقتصادی را دارند. قضاوت پوسته عشق است. ما هیچ ویدئو چک و ارتباطات رادیویی نداریم. دستمزد داوران چندان بالا نیست و فقط آن را دوست دارند. آنها در این شرایط اشتباه می کنند. داوری ما اگر جلوی فوتبال ما نباشد عقب نمی ماند. آنها سخت کار می کنند، اما در بازی نساجی حداقل دو پنالتی نگرفتند. با تشکر از دوستان متخصص اما پنالتی در نیمه دوم که دفاع آنها با دست زده شد صددرصد اجرا نشد. خطای مرتضی تبریزی 100 درصد پنالتی بود.

وی ادامه داد: با این حال باید به قضات احترام گذاشت. مربیان گاهی اوقات روزهای سختی را پشت سر می گذارند و اعتراض می کنند، اما در جامعه فوتبال واقعاً داوری سرکوب می شود چون چنین امکانات و حقوقی ندارند. با اینکه افشاریان امسال زحمت کشیده اند و حقوقشان را بالا برده اند اما این دستمزد با فوتبال ما تناسبی ندارد.

سرمربی تیم گل گهر گفت: مربی و بازیکن چندین میلیارد دریافت می کنند و داوران باید حداقل نیمی از درآمد بازیکنان را داشته باشند. خاطره ای بگو زمانی که من در لورکوزن بودم، هنوز اتحادیه اروپا نبود. واحد پول آلمان مارک بود و یک داور برای هر بازی 5000 مارک دریافت می کرد. حقوق یک کارمند 3000 مارک بود. پرسیدم آیا می گویند سوت میلیون ها مارک را جابه جا می کند؟ با اشتباه داور تیم سقوط می کند یا رتبه آن تغییر می کند و میلیون ها امتیاز منتقل می شود. ما به این داوران مراجعه می کنیم تا میزان خطای آنها را کاهش دهیم. در آن زمان هیچ سیستمی مانند نظارت تصویری وجود نداشت.

باید امیدوار باشیم یا درخواست ویدیو چک کنیم تا او هر چه زودتر به فوتبال ما بیاید تا عدالت در زمین اجرا شود.» با همه این مشکلات و نگرانی ها داوران ما از فوتبال ما جلوتر هستند. ما هم اعتراض می کنیم و نمی خواهم از گذشته و برخی دیگر صحبت کنم، اما داوران جوان ما بدون حب و بغض و با عاشق قضاوت می کنند. آنها اشتباه می کنند، اما با یک عاشق دعوا می کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم اظهاراتش در مورد مظلومیت گلگوتا، هیچ گاه او و باشگاه این مسائل را روشن نکردند و با توجه به تغییرات اخیر در فدراسیون فوتبال، پیگیر پرونده اخیر و اعتراض به دادگاه عالی ورزش بودند، تصریح کرد: باشگاه هر کاری که لازم بود انجام داد. انجام دادن. او وکلای خوبی داشت، لوایح خوبی می نوشت، اما گاهی به آن لوایح نگاه نمی کردند. باشگاه گلگوتا شکست نخورد. من به عنوان یک کارمند، تا جایی که می توانستم مصاحبه می کردم، اما گوش نمی داد.

سرمربی گل گهر افزود: وقتی همه می دانند به گل گهر ظلم شده چه باید کرد؟ باید ببینیم دوستان چه تصمیمی می گیرند.

کالانوی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در بازی فردا توانست برای اولین بار پرسپولیس را شکست دهد، گفت: توکل ما به خداست. ما در حال انجام وظیفه هستیم. ما به زمین می رویم، وظیفه خود را انجام می دهیم و تلاش می کنیم. شرایط در تیم ما عالی است و امیدواریم برنده شویم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و مردم سیریان فردا خوشحال باشند اما در تمام بازی هایی که با پرسپولیس انجام دادم گل رد و بدل شد و این دیدارها جذاب و پر گل بود.

وی افزود: مردم هنگام رد و بدل شدن گل از فوتبال لذت می برند. حتی اگر حریف شما ضعیف باشد، مجبور نیستید آنطور که از فوتبال لذت می برید بازی کنید. در هر تیمی مثل مس کرمان، استقلال اهواز، گل گهر و تیم ملی بودم. سعی می کنیم فوتبال هجومی بازی کنیم تا از فوتبال لذت نبریم.

گل گهر گفت: برخی می خواهند از فوتبال لذت ببرند اما زمانی که ما در قدرت بودیم در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس تا دقیقه 88 دو بر یک بودیم. می توانستیم بازی را تمام کنیم اما به فوتبال ادامه دادیم و در نهایت 3 بر 2 شکست خوردیم و حذف شدیم، تماشاگران نباید از فوتبال لذت ببرند.

قلعه نویی افزود: به تیم گل گهر امیدواریم. مهم این است که وقتی مردم ما را در فرودگاه و اطراف می بینند، همه از مظلومیت گل گتار می گویند. میلیاردها هم خرج می کردیم نمی توانستیم این همه ظلم نشان دهیم. حالا همه از فوتبال گلگوتا لذت می برند و به مظلومیت این تیم رسیده اند.

وی درباره سرنوشت بازیکن گابنی توضیح داد: این را باید مدیریت بگوید اما او بازیکن بسیار خوبی است. در آینده از آن بسیار خواهید شنید. او اکنون با تیم تاجیکستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا قرارداد امضا کرده است. فکر می کنم قراردادش تمدید شد و به صورت قرضی راهی این تیم شد.

قلعه نویی افزود: باید از مردم سیرجان هم تشکر کنم. دو سالی است که اینجا هستم کوچکترین حاشیه ای نداشته ام. سیرجان شایسته این است که یکی از بهترین شهرهای ایران باشد. امیدوارم کریمی شهردار این شهر که از دوستان خوب ماست، شهر را به این جایگاه برساند. من خودم در شهرداری کار کرده ام. کار شهرداری 6 ماه و یک سال کار نمی کند. ممکن است زیباسازی و نورپردازی در این مدت کارساز نباشد، اما سایر مشکلات 4 سال طول می کشد. کریمی تمام تلاشش را می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید