کشتی جام تورلیخانف بهترین عملکرد در مسابقات قاسم پور; 4 برد با امتیاز عالی بدون حتی یک امتیاز


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844173

کامران کاسم پور قهرمان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف قزاقستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان روزهای 24 و 25 خردادماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد که کامران کاسم پور نماینده کشورمان در نتایج این رقابت ها رکورد زد.

در دسته منهای 92 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره برگزار شد، کامران قاسم پور در مبارزه نخست ویکی از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دومین دیدار خود با نتیجه 10 بر صفر ضربه فنی را از اسلام بک الیاسوف از قزاقستان گرفت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کاسمپور در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر عبدی مناف بایگنف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی مقابل ادلیت دولومایف از قزاقستان نیز با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

کسب 42 امتیاز مثبت بدون دادن حتی یک امتیاز به حریفان و همچنین کسب 17 امتیاز فنی به دلیل 3 پیروزی با امتیاز عالی و یک پیروزی با امتیاز فنی، رکورد تاریخی نماینده کشورمان در بین 78 شرکت کننده در این مسابقه بود. نژاد

گاسمپور این 4 نبرد را در حالی به پایان رساند که در مسابقه اول در 2 دقیقه و 4 ثانیه، در مسابقه دوم در 2 دقیقه و 24 ثانیه، در بازی سوم در 1 دقیقه و 58 ثانیه و در بازی پایانی مدت زمان 3 دقیقه 52 ثانیه بود. مقابل حریفانی که 3 پیروزی گاسمپور در نیمه اول و یک پیروزی قبل از پایان مسابقات بود و در نهایت نماینده شایسته کشورمان موفق شد تمامی حریفان خود را قبل از موعد قانونی شکست دهد. .

باید دید اتحادیه جهانی به خاطر پیروزی های زودهنگام و قاطع گاسمپور چه لقبی در رقابت های آینده خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید