کشتی جام تورلیخانف فینال همه ایرانیان در دسته 60 کیلوگرم / 6 کشتی گیر در فینال


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843353

صبح امروز در آلماتی قزاقستان مسابقات 7 وزن اول، جام کشتی بولات تورلیخانوف و رنکینگ جهانی اتحادیه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پایان رقابت های مقدماتی پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم، مهدی فلا در وزن 97 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به فینال راه یافتند و علی اکبر یوسفی پری وزن 130 کیلوگرم در رده بندی این مسابقه قرار گرفت.
میثم دلهانی نماینده کشورمان در گربه. 67 کیلوگرم که در یک وزن بالاتر شرکت کرده بود در مرحله نیمه نهایی مصدوم شد و از ادامه رقابت بازماند و علی شریفی در گربه. 87 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور دوم پس از استراحت در دور نخست با نتیجه 7 بر 2 اسلامیان عزیزوف از تاجیکستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر آروژان هالاکورکی از هند را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. دادمرز امشب برای کسب مدال طلا به مصاف مارلان موکاشف از قزاقستان می رود.

در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم الهام بهرام اف از ازبکستان را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی همچنین با نتیجه 9 بر صفر محمد کودیر یوسپوف از ازبکستان را شکست داد و راهی فینال شد. در همین رده، پویا ناصرپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فیروز میرزا رجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. ناصرپور در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد یرنور فیدخمتوف قزاقستان گذشت تا در دیدار فینال به مصاف علیرضا نجاتی برود.

در وزن 67 کیلوگرم میثم دلهانی در دور دوم پس از استراحت در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر کالی سلیمان اف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی مقابل ابرار اتابکوف از ازبکستان به دلیل مصدومیت 3 بر 3 شکست خورد.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک از سد آزات بکوف قرقیزستان گذشت تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. وی در این مرحله عظمت کاستوبایف از قزاقستان را 3 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. طاهری در فینال به مصاف یونگو ریکادزه از گرجستان می رود. در این وزن علی شریفی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 از سد ملیس آیتباکوف قرقیزستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مغلوب جالگاسبی بردی ماراتوف از ازبکستان شد. و با توجه به شکست این مبارز در دیدار نیمه نهایی، شریفی از دور مسابقه کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم، مهدی فلا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر یک از سد اومالت دادوف قزاقستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله رستم آسوکولوف از ازبکستان را 3 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار به مصاف متان بشار از ترکیه می رود.

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر یعکوبی کاجایا از گرجستان را شکست داد. امین میرزازاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ستیش از هند را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. دیدار نیمه نهایی بین میرزازاده و یوسفی برگزار شد و در پایان امین میرزازاده با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. او امشب به مصاف عثمان ایلداریم از ترکیه می رود. یوسفی نیز برای کسب مدال برنز به مصاف ستایش هندی رفت.


انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید