فدراسیون فوتبال باید در رای خود علیه گابنی ها تجدید نظر کند ما از خود و خدا راضی هستیم

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793426

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بعد از اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد در این 2-3 روز فقط روی بچه ها کار ذهنی کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گله نویی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم فوتبال گل گهر سیرجان مقابل شهرداری آستارا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: بعد از اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد، در این 2-3 روز فقط از نظر روحی کار کردیم. بچه ها “از آنها تشکر می کنم که خوب کار کردند. بچه هایم زحمت کشیدند و توانستیم شهرداری آستارا را شکست دهیم. خیلی خوشحالم که دوستان و بچه های محله های قدیمی ام مثل فرشاد پی و محمد نوروزی را می بینم. وقتی همدیگر را می بینیم. برمیگردیم به 45 سال پیش در این سالها با این عزیزان دوستی داشتیم و به قول عزیزی چه زود دیر شد.

وی افزود: خوشحالم که با یک بازی خوب پیروز شدیم و به مرحله بعد رفتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بچه ها در شرایط روحی و روانی بهتری باشند تا تیم به شرایط گذشته برگردد.

سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص غیبت علی علیزاده، امین پورعلی و فرشید باقری مقابل آلومینیوم اراک گفت: باید فردا به تهران برویم و ببینیم وضعیت چگونه است. گاهی اوقات این یک بازی سه امتیازی نیست، بلکه چیزی است که ارزش یک بازی 10 امتیازی را دارد. آنها می دانند چه اتفاقی می افتد و چه کاری باید انجام دهند. هم برای این مسابقه و هم برای مسابقه بعدی مشکلاتی ایجاد می کنند که نمی توان درباره آن صحبت کرد و باید با شرایط کنار آمد و کاری از دستش بر نمی آمد. اما باز هم می گویم بدون اذن خدا برگ خشکی از درخت نمی افتد. اگر چیزی بگویم، بله.

کالانوی در خصوص رضایت از عملکرد شاگردانش مقابل شهرداری آستارا گفت: وقتی تیمی با 4 گل می برد باید راضی باشیم. باید یواش یواش بازیکنان جوانی مثل حسین نهادکار را در چرخه بیاوریم تا او بماند و نسوزد.» یادم هست با یاسین سلمانی هم همین کار را انجام دادم، 2.5 سال پیش این بازیکن را به سپاهان آوردم و در یکی دو سال از سلمانی استفاده کردم. الان بازیکن بزرگی شده یا تیم ملی، ما باید همین کار را با نخود انجام دهیم، در گذشته من با امید ابراهیمی و دیگر جوانان همین کار را کردم و 10-15 نفر از آنها در لیگ برتر بازی می کنند. فرصت خوبی برای دادن وقت به نوهدکار و الحمدلله ما را امیدوار کرد.

وی در خصوص تاثیر 3 بر صفر رای پرونده گل گهر بازیکن گابنی در دیدارهای آتی این تیم گفت: ما از خود و خدای خود راضی هستیم که هیچ کار وظیفه شناسانه انجام ندادیم و همه کارها را قانونی انجام دادیم. سازمان و باشگاه گلگوتا اشتباه نکردند و زمان همه چیز را تعیین می کند. ما نمی دانیم مشکل کجا بود، اما گلگوتا اشتباه نکرد. شهاب عزیزی خدمتگزار انسان عادل است و از فدراسیون و او می خواهم در این رای تجدید نظر کنند. در کمیسیون استیناف قضات خوب و محترمی حضور دارند و حتما پرونده را بررسی می کنند تا ببینند چه می شود.

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: نتیجه این پرونده هر چه باشد خدا بالاتر از گواه است که باشگاه گل گهر اشتباه نکرده است. ما تمام مراحل قانونی را طی کردیم و نه یک بار بلکه دو بار انجام شد. یک بار در 13 آبان تاییدیه گرفتیم و یک بار هم به قول این آقایان سعی کردیم خیالمان راحت شود. نامه دیگری در 8 آبان دریافت کردیم و در 3 آذر این بازیکن را بازی کردیم. به همین دلیل ما کار اشتباهی نکرده ایم، اما در این نسخه ها صداها بالا و پایین می شود.

کالانوی ادامه داد: ما از خود و از خدا راضی هستیم. خوشحالم که در این مدت مردم مشکلات و تخصص های مختلفی را در برنامه های تلویزیونی و رادیویی دیدند و مشخص شد که چگونه باید از مظلومیت جلجتا صحبت کرد. اتفاقی که افتاد تقصیر گلگوتا نبود. ما سلسله مراتب را انجام دادیم و دو بار مراحل قانونی را طی کردیم، اما این اتفاق افتاد. کمیته انضباطی باید رعایت شود. عزیزی هادم نیز به دنبال تغییرات و تحولاتی است که فوتبال ایران را از نظر سازمانی و زیرساختی ارتقا دهد. مطمئنم خبرهای خوبی می شنویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید