آیا قضیه گابن استقلال نجات خواهد داد؟

آیا قضیه گابن استقلال نجات خواهد داد؟

ابوالفضل حسن زاده محمدی درباره آخرین وضعیت پرونده اریک بانیاما بازیکن گابنی گل گهر سیرجان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: این پرونده محرمانه است و پس از رای موافق یا مخالف هر تیمی شفافیت کامل را انجام خواهیم داد. . ما هنوز در مرحله تحقیق هستیم و کار دیگری انجام نشده است. در حال حاضر طبق قانون به دلیل باز بودن پرونده نمی توانیم به رسانه ها اطلاع رسانی کنیم.

وی درباره علت عدم صدور دستور موقت برای ممانعت از بازی این بازیکن توضیح داد: طبق ماده 100 آیین نامه انضباطی، شرایطی برای صدور دستور موقت وجود دارد. اگر این وضعیت پیدا شود نه تنها برای این بازیکن بلکه برای هر بازیکن و مربی دیگری این کار را می کنیم وگرنه چرا باید دستور موقت صادر کنیم؟

رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه استفاده تیم گهر گهر از این بازیکن در دیدارهای خود با وجود مخالفت هایی که با بانیاما داشت برای بازی کردن از این بازیکن استفاده کرده است تا کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال نتواند نتیجه بسیاری از بازی های فوتبال را رقم بزند. تیم سیرجانی 3 – 0 اعلام کرد، وی پاسخ داد: من از این رسوایی اطلاعی ندارم اما همچنان تاکید می کنم که صدور دستور موقت شرایطی دارد که در صورت تحقق آن را انجام می دهیم.

حسن زاده درباره زمان صدور حکم در پرونده اریک بانیاما توضیح داد: وقتی تحقیقات ما به پایان رسید، حکم را صادر خواهیم کرد. ما خودمان هم نمی دانیم این تحقیقات چه زمانی تمام می شود، بنابراین نمی توانیم مثلاً بگوییم یک هفته یا 10 روز دیگر رای می دهیم. ما در حال حاضر در مرحله تحقیق هستیم و چیزی برای ما ثابت نشده است.

درباره شکایت سه باشگاه لیگ برتری پیکان، استقلال و سپاهان از گهر برای پرونده بازیکن گابنی و اینکه اگر بانیاما مقابل پدیده این باشگاه بازی کند به لیست شاکیان اضافه می شود: «اطلاعات دقیقی ندارم. در این باره: «اصلا مشخص نیست که تیم گل گهر در بازی با پدیده از بانیاما استفاده خواهد کرد یا خیر، می خواهم در این مورد صحبت کنم.

رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال درباره موارد مطرح شده در رابطه با درخواست باشگاه استقلال برای صدور دستور موقت به کمیسیون انضباطی و ممانعت از بازی بانیاما گفت: آیا استقلالی است؟ بازی این تیم مقابل گل گهر به پایان رسید. شکایت استقلال یکی از سه شکایتی است که در این پرونده به کمیته انضباطی ارسال شده است. البته هنوز درخواست باشگاه استقلال را ندیده ام و ممکن است 2-3 روز طول بکشد تا این درخواست از کمیته انضباطی دریافت شود.

حسن زاده با بیان اینکه ممکن است استقلالی ها تمایلی به افزایش گل های بانیاما نداشته باشند، بنابراین در صورت اثبات تخلف احتمال 3-0 نتیجه بازی های باشگاه سیرجانی از بین نمی رود، تصریح کرد: ببینید این مشکلات هیچ تاثیری بر روی باشگاه سیرجانی ندارد. جمله. کمیته انضباطی در گذشته نتیجه 8 بازی را 3 بر صفر اعلام کرده بود. اگر مشخص شود بازیکن غیرمجاز است، تعداد بازی هایی که دارد تاثیری در تصمیم کمیته انضباطی ندارد.

وی افزود: در این صورت باید دو شرط برای رای دادن وجود داشته باشد. یعنی اعتراض در مهلت مقرر مطرح شده و بازیکن برای بازی استخدام می شود. قانونگذار در احکام انضباطی به این موارد تصریح کرده است.

رئیس کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اظهارات جنجالی محمدصالح مصطفوی پس از دربی پایتخت توضیح داد: او قطعا به کمیسیون انضباطی دعوت می شود، البته همچنان منتظر دریافت گزارش مسئولان از بازی هستیم. . ما چیزی نگرفتیم ما نمی خواهیم در این زمینه موازی باشیم، ممکن است موارد دیگری هم باشد که ندیده باشیم. دریافت گزارش معمولا یک هفته طول می کشد و تفاوتی بین دربی و سایر مسابقات وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید