امیدواریم در فدراسیون فوتبال عدالت برقرار شود/ اطلاعات فدراسیون گابن مورد تایید ما نیست

ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793147

باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه گل گهر سیرجان در طول زندگی خود مجموعه ای به دور از جنجال و هیاهو با تمرکز ویژه بر توسعه ورزش بوده است.

در پاسخ به تمامی تماس ها، شایعات، اظهارات و نقل قول های ممکن؛ باشگاه گل گهر تاکید می کند که کمیسیون انضباطی قانونی خود را پس از رای گیری اخیر فقط از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد و همچنان امیدوار است در فدراسیون فوتبال، کمیسیون استیناف و سایر ارگان ها عدالت برقرار شود.

لازم به ذکر است که اتفاقی که در مورد بازیکن گابنی به خدمت گرفته شده در باشگاه گل گهر افتاد عوامل پیچیده ای را در بر داشت که هزینه های غیرضروری را به مدیریت باشگاه تحمیل کرد. اما این باشگاه و عوامل اجرایی به گواه مکاتبات و جلسات رسمی خود به دنبال افشای حقایق این بازیکن و به خدمت گرفتن وی از طریق قانون هستند و هیچ گاه از آنچه سازمان لیگ برتر فوتبال ایران معتقد است صلاحیت بازیکنان خارجی را زیر پا نمی گذارند. .گرفته نمی شود و به همین دلیل این بازیکن دیرتر از همیشه به تیم اضافه شد.

در صورت وجود خطا در این راستا و اطلاعات نادرست از طریق نماینده رسمی خارجی بازیکن یا فدراسیون گابن، سهوا (یا عمدا) اتفاقاتی در حین قرارداد (با باشگاه) ایجاد کرده است که ما آن را تایید نمی کنیم.

این در حالی است که باشگاه گل گهر در تمامی مکاتبات موجود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، خواستار تعیین وضعیت این بازیکن و بررسی شرایط وی از صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران و همچنین مکاتباتش با فوتبال گابن شده است. فدراسیون صدور کارت بازی چیزی جز تحقیق و تفحص و قانونگذار نیست.

پیش بینی می شود با توجه به لزوم برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در شرایط عادلانه، در تصمیم کمیسیون محترم انضباطی تجدید نظر شود.

در شرایطی که گل گهر با احساس نقض قانون محاکمه را دنبال خواهد کرد، تاکید می کنیم نگاه ویژه و منصفانه به فوتبال در فدراسیون آقای شهاب الدین عزیزی هادم منجر به بهبود پرونده های جاری به طور کلی و البته جزئی تر می شود. مطالعات و ارتباطات همه موارد، از جمله این و موارد دیگر، عادلانه رای خواهند داد.

در پایان تاکید می کنیم باشگاه گل گهر از ظرفیت قانونی خود برای اثبات حقانیت خود بدون سروصدا استفاده خواهد کرد و از این رو انتظار داریم رسانه ها، فوتبالدوستان و هواداران با آرامش و بدون فضاسازی در این مسیر به رقابت بپردازند. به افراد صادق در فوتبال کمک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید