اتفاقات مجمع فدراسیون کشتی مورد تایید هیچکس نیست/ فدراسیون ها بذر بی اعتمادی و ناامیدی را در جامعه بپاشند.


ساعت: 19:40
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878817

رئیس بولینگ گفت: بر کسی پوشیده نیست که مسائل مالی و اقتصادی یکی از چالش های فدراسیون های ورزشی در کشور است، مشکلی که همیشه وجود داشته است، اما حفظ ارزش ها و اخلاق در ورزش مانع از بروز مشکلات جدی شده است. و فدراسیون بیلیارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد با بیان اینکه هیچ فدراسیونی نباید عدالت را زیر پا بگذارد، گفت: در صورت ادامه، خشم عمومی و بی اعتمادی به مدیران ورزش کشور را به دنبال دارد.

وی افزود: اتفاقاتی در روز شنبه در جلسه فدراسیون کشتی رخ داد که مورد تایید هیچ یک از اهالی داخل و خارج از ورزش کشور قرار نگرفت.

اسکندری ادامه داد: در ورزش هایی که صفت اخلاق حرف اول را می زند، متولیان این حوزه نباید خود و فدراسیون را تحقیر کنند و مسائلی را با رئیس مجمع مطرح کنند که باعث رنجش جامعه ورزش شود. همه ما سید محمد پولادگر را به عنوان مدیری توانمند و شایسته در ورزش کشور می شناسیم که افتخارات زیادی در فدراسیون تکواندو کسب کرده و پس از دو دهه حضور موثر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای است.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطرنشان کرد: سجادی به عنوان وزیر ذی صلاح مسئولیت وزارت ورزش را بر عهده دارد و به همه مشکلات اعم از موانع، تهدیدها و فرصت های موجود در جامعه ورزش واقف است.

وی گفت: فدراسیون های ورزشی به عنوان متولی و مطابق با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باید مروج اصول اولیه و نهادی ورزش در کشور باشند و بذر بی اعتمادی و ناامیدی را در بین مردم پخش نکنند. جامعه.”

اسکندری افزود: اعضای مجمع فدراسیون کشتی که نام پهلوانی آنها با قهرمانی گره خورده است به خوبی می دانند که رفتارها و سخنان بی تدبیری در شرایط فعلی می تواند در درازمدت عواقب منفی و نامناسبی داشته باشد. شاید اگر از ابتدا به برخی افراد اطمینان نمی دادیم، شاهد اتفاقات دیروز نبودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم همکاران عزیزم در فدراسیون ها و سایر نهادهای ورزشی موضع خود را روشن کنند که از هرگونه رفتار و حرف و روش نسنجیده برای بودجه بیشتر پرهیز کنند و با انصاف به متولیان امر در موسسات آموزش عالی اجازه دهند. و برنامه ریزی کرد “بخش پویا و محبوب ورزش را مدیریت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید