تلاش حامیان روحانی برای سیاه نمایی و تخریب دولت سیزدهم/ با اخبار غیررسمی بذر ناامیدی را در جامعه بکارید.

ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779072

سایت انتخابات اصلاح طلبان حامی روحانی و دولت تدبیر و امید با هدف تأسف بار و اسفناک تغییر وضعیت اقتصادی کشور و تخریب کار دولت جدید، روز گذشته گزارشی اغراق آمیز از یک گزارش غیررسمی را بازنشر و منتشر کرد. منبع در نیم میلیون پوشک ما کانال های متصل داریم که در گزارشی به آنها نگاه کردیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت اصلاح طلب انتخابات حامی روحانی و دولت تدبیر و امید روز گذشته در گزارشی اغراق آمیز با هدف ارائه وضعیت اقتصادی کشور گزارشی از یک منبع غیررسمی با عنوان “هزینه های خزنده در بازار کودک” را بازنشر و منتشر کرد. تضعیف عملکرد دولت جدید پوشک بچه نیم میلیون تومان! نشان دادن.

قیمت درج شده برای بسته 30 تایی پوشک 4 کودک 50 هزار تومان است و به عبارتی خانوارها برای هر پوشک حدود 16 هزار و 500 تومان هزینه می کنند. اگر هر کودک به طور متوسط ​​روزانه 5 تا 6 پوشک مصرف کند، هزینه روزانه خرید پوشک خانگی برای کودک زیر 2 سال 4 میلیون و 60 هزار تن در ماه است. روندی که به شدت با سیاست گذاری و تمرکز مسئولان بر ضرورت رشد جمعیت در تضاد است.

به گزارش راه دانا؛ اما بررسی ها نشان می دهد که این گزارش کذب بوده و چنین قیمت هایی در بازار محصولات بهداشتی و کودکان وجود ندارد و تحقیقات میدانی خبرنگار اقتصادی ما نشان می دهد روزنامه اینترنتی «انتخاب» همچنان به حمایت های کورکورانه خود از دولت تدبیر و امید ادامه می دهد. برای تخریب دولت سیزدهم به دنبال لکه دار کردن وضعیت اقتصادی کشور است.

تنها هدف این گزارش نشان دادن وضعیت اقتصادی و کاشت بذر ناامیدی در کشور و پشیمانی جوانان از تشکیل خانواده و فرزندآوری است که امروز تهدیدی بلندمدت و برنامه ریزی شده برای کشور محسوب می شود. عموم خصلت هایی دارند که دشمنان کشور ترسیم کرده اند.

این رسانه ها از برندی خارجی و خاص یاد می کنند که شاید حتی یک درصد از مصرف داخلی را پوشش ندهد و تا به حال کسی اقدام به خرید آن نکرده باشد، در حالی که قیمت واقعی پوشک 20 عددی به گزارش خبرنگار اقتصادی ما 27 هزار تومان است که از 600 تومان شروع می شود. حداکثر قیمت در پوشک مولفیکس 62 است که کیفیت بالایی دارد و 198 هزار تومان قیمت دارد.

با نگاهی به قیمت ها می توان به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه تعداد پوشک های برند 3 برابر پوشک های موجود در گزارش انتخاب است، یک خانواده در هر ماه حداکثر به 2 بسته از این نوع پوشک باکیفیت نیاز دارد. قیمت آن بسیار کمتر است. از قیمت درج شده در گزارش انتخاب شده و امکان خرید پوشک های دیگر با قیمت بسیار کمتر در بازار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار راه دانا؛ در نهایت باید از خود پرسید که این خبر را چه کسانی و با چه هدفی در این روزها در کشور منتشر کردند؟

اخبار منتشر شده توسط سایت منتخب:

a2d2a884 2f69 4735 8f56 962067e244f5 خبر خاکستری

نمونه ایرانی کالاهای درج شده در سایت انتخاب:

9ee3781a 4aee 4efa 805a ab8cb9ad9841 خبر خاکستری


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید