ایجاد آشفتگی در جامعه به صلاح هیچکس نیست/ اتفاقات اخیر درخشش 42 کودک سیستان و بلوچستانی را در عرصه پزشکی کنار گذاشته است.


ساعت: 14:20
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900123

نماینده مردم سراوانیان در شورای اسلامی خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت در جامعه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ملک فضلی نماینده مردم سراوان در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی احکام و وظایف مسئولین بیان شده و راه مطالبات بیان شده و تخریب اموال عمومی مشخص شده و ایجاد هرج و مرج در جامعه راه درست بیان آن است.» بدون مطالبه.


وی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی قطعاً منجر به نابودی دولت می شود، تصریح کرد: تخریب و سوزاندن اموال عمومی به صلاح جامعه نیست و بودجه ای که باید برای احیا و بازسازی این اموال صرف شود می تواند. تبدیل به جاده، آب، درمانگاه و مدرسه توسعه مناطق.


این نماینده مجلس در خصوص خسارات مالی و جانی ناشی از این اغتشاشات تصریح کرد: البته بالاترین ارزش و بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است، شاید عده ای مرتکب اشتباه شوند، اما این نباید باعث ارزش کل کشور شود. خدمات نظام و دستگاه و نهادهای خدمت به مردم را در نظر نگیرید.


وی تاکید کرد: اگر مردم ایراد و مطالباتی دارند باید آن را در ساختار و چارچوب قانونی قرار دهند و نباید اجازه داد افرادی که قصد تعرض به نظام را دارند فضای امن و آرام کشور را به آشوب و درگیری بکشانند.


ملک فاضلی گفت: این آشوب ها و اتفاقات خبر شیرین قبولی 42 کودک این استان در رشته پزشکی در کنکور امسال را تلخ و حاشیه ساز کرده است.


وی ادامه داد: توصیه می شود مردم آرامش خود را حفظ کنند و اجازه سوء استفاده از سوی افراد خاص در جهت تخریب جامعه را ندهند و این وظیفه مسئولان است که پاسخ درست، دقیق و قانع کننده ای به مردم بدهند تا آرامش در جامعه حاکم است. اگر جامعه به آرامش برسد، قطعاً منافع این آشفتگی ها به نفع خارجی ها خواهد بود.


این نماینده مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: خواستار برقراری آرامش در جامعه هستیم و خواستار پیگیری قاطع و برخورد قضایی قوه قضائیه با متخلفان نظم عمومی و متخلفین هستیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید