ثبت نام روزانه هزار سیستان و بلوچستانی در طرح جهش تولید مسکن

ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783813

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

عطاوله اکبری از ثبت نام روزانه هزار شهروند سیستان و بلوچستانی در طرح جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطولا اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: هش، رامشار، مهرستان، سیرکان و جالک به ترتیب با 19 هزار و 355 نفر در زاهدان و 5 هزار و 165 نفر در سراوان هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان این طرح می توانند تا 28 آبان ماه از طریق سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن saman.mrud.ir ثبت نام کنند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن استفاده نکنند، شخصی نداشته باشند. وضعیت، متاهل بودن و حداقل پنج سال اقامت در شهر مورد تقاضا از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن است.

این مقام مسئول تامین زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی از محل طرح پرش مسکن را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: زمین مازاد توسط دستگاه های اجرایی تامین می شود و خدمات و سازمان های اجرایی موظفند زمین مازاد خود را برای جهش تولید مسکن اختصاص دهند. برای تسریع در مالکیت مردم برنامه ریزی کنید.

اکبری گفت: با پیگیری های این اداره کل کل زمین سازی واحدهای مسکونی در طرح جهش تولید مسکن در سال اول در شهرهای تحت پوشش پیش بینی شده و به مرور زمان برای سایر شهرها امکان ثبت نام داده می شود. در استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید