آیا جدایی یحیی گل محمدی قطعی است؟ قضیه چیست

آیا جدایی یحیی گل محمدی قطعی است؟  قضیه چیست

یحیی گل محمدی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه با بیان اینکه در این فصل کمترین حضور در مسابقات قهرمانی را داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم، شاید باید نیم فصل استراحت کند یا به تیمی برود که فشار کمتری دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برنامه خود برای فصل آینده و ادامه فعالیت در این تیم گفت: کار در این تیم باعث افتخار است. در چنین تیم هایی فشار کاری زیاد است. شما زمان و زندگی خود را می دهید. شما باید فشار زیادی را تحمل کنید. من خودم از نظر روحی و جسمی کمی خسته هستم. نمی دانم می توانم نیم فصل استراحت کنم یا به تیمی بروم که فشار فوتبالی کمتری دارد. به هر حال ما با آقای درویش جلسه داریم. اگر می خواهیم ادامه دهیم، باید از امروز شروع کنیم.”

این گفت و گوی یحیی گل محمدی بارها در رسانه های مختلف بازنشر شد اما شاید کمتر کسی به کلید واژه تعطیلی نیم فصل این مربی توجه کرد. معمولا مربیان معروف و موفق بعد از نیم فصل قبول نمی کنند تیمی را هدایت کنند و همیشه دوست دارند خودشان تیم آینده را ببندند. این دسته از مربیان بر اساس ایده های تاکتیکی تیم خود را انتخاب می کنند و در نقل و انتقالات تابستانی نه در فصل زمستان، سعی در خرید بازیکن مورد نیاز خود دارند. هیچ بازیکن یا رقیب مناسبی در زمستان وجود نخواهد داشت که یحیی گل محمدی پس از کسب سه گانه در زمستان آینده به مدیریت پرسپولیس برود. پس داستان چیست؟

شاید یحیی گل محمدی تصمیم گرفته در زمستان پیش رو هدایت تیم ویژه ای را برعهده بگیرد که سرمربیگری در آن آرزوی همه مربیان ایرانی است. تیم ملی ایران!

جام ملت های آسیا 2023 به دلیل گرمای هوا در قطر در اوایل سال 2024 (30 آذر تا 8 فوریه 1402) برگزار می شود. ظاهرا قرارداد امیر خاله نوی با تیم ملی ایران تا پایان این رقابت ها است که در صورت موفقیت یا رسیدن به فینال جام ملت ها تا پایان جام جهانی بعدی تمدید خواهد شد. در صورت ناکامی امیر کلانوی در جام ملت ها، احتمال زیادی وجود دارد که مربی دیگری جایگزین سرمربی تیم ملی شود.

هرچند یحیی گل محمدی بعد از جدایی کارلوس کی روش در بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران نبود اما حالا با قهرمانی های پیاپی با پرسپولیس شرایط نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید