آیا جدایی ستاره یحیی قطعی است؟ پیشنهاد شگفت انگیز خارجی به ستاره پرسپولیس

آیا جدایی ستاره یحیی قطعی است؟  پیشنهاد شگفت انگیز خارجی به ستاره پرسپولیس

شماره 9 پرسپولیس در تابستان 99 با استناد به بندهای مالی خود موفق شد قرارداد خود را فسخ کند. با توجه به بند درج شده در قرارداد هافبک ملی پوش، او حق فسخ داشت در صورتی که تا یک بازی قبل از پایان لیگ 90 درصد مبلغ قراردادش پرداخت نشود. با این حال پرسپولیس 80 درصد قرارداد را پرداخت کرد اما او موفق شد منصرف شود و برای مبلغ باقی مانده راهی قطر شود.

اما مهدی ترابی نتوانست در قطر دوام بیاورد. او چندین بار در العربی مصدوم شد و با وجود گل های زده و عملکرد متوسط ​​در العربی نتوانست رضایت هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند و در نهایت مجبور به ترک این باشگاه شد. ترابی به پرسپولیس بازگشت و در این تیم احیا شد و به تیم ملی دعوت شد. پیش از این از شرایط مالی مهدی ترابی برای تمدید و طلب قدیمی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی این بازیکن نوشته بودیم.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که یکی از دلایل دیگر تمدید نشدن قرارداد هافبک پرسپولیس ممکن است پیشنهاداتی باشد که فراتر از مرزها رسیده است. ستاره تیم ملی از پرتغال، بلژیک و یونان پیشنهاد دارد اما تیم ثروتمندی از امارات هم درخواست امضای قرارداد با او را داشت.

پیشنهاد اماراتی مشخصا آنقدر سنگین و وسوسه انگیز است که شاید مهدی ترابی نتواند نه بگوید! شماره 9 پرسپولیس اگرچه تجربه تلخی از بازی در سواحل خلیج فارس و لیگ ستارگان قطر دارد اما امارات متفاوت است.

مهدی ترابی هم در تیم العربی قطر بدشانس بود و مصدومیت دلیل اصلی اخراج او بود اما شاید شماره 9 پرسپولیس در امارات موفق تر به نظر برسد چون لیگ سبکتر است!

می توان گفت لیگ امارات بهشت ​​بازیکنان فنی است و ممکن است مهدی ترابی در پایان این فصل دوباره بخواهد در خلیج فارس بازی کند و این بار به جای قطر راهی دبی شود!

این را هم نباید فراموش کرد که احمد نورالهی، دوست صمیمی مهدی ترابی، این روزها با قراردادی سخت در تیم شباب الاهلی بازی می کند و بعید است در آینده ای نزدیک به هم تیمی شماره 9 سابق خود در پرسپولیس بپیوندد!

دیدگاهتان را بنویسید