آیا یحیی گل محمدی در آستانه جدایی از پرسپولیس است؟

آیا یحیی گل محمدی در آستانه جدایی از پرسپولیس است؟

شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار باعث شد تا هواداران این تیم از عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی انتقاد کنند. آنها با شعارهایی علیه بازیکنان پرسپولیس ورزشگاه آزادی را ترک کردند اما واکنشی به عملکرد یحیی گل محمدی نشان ندادند.

با این حال هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی این تیم خواست تا در جلسه سه شنبه هفته جاری خود شرکت کند و صحبت های خود را ارائه کند. همین موضوع زمزمه هایی مبنی بر احتمال برخورد جدی با گل محمدی با توجه به نتایج چند هفته اخیر را مطرح کرد.

سرمربی پایتخت در عین حال به دلیل مشکلات پیش آمده در چند هفته اخیر به دلیل مشکلات داوری و برنامه ریزی سازمان لیگ فوتبال از عملکرد مدیران باشگاه ناراضی ماند و اشاره کرد. آنها در جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه نیز مدارک خود را در خصوص پیگیری این موضوعات با گل محمدی در میان گذاشت و حمایت همه جانبه و همه جانبه خود را از وی اعلام کرد.

اما شایعاتی مبنی بر انتقال یحیی گل محمدی از سمت سرمربیگری این تیم توسط هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید که توسط مدیران باشگاه تکذیب شد.

حسین حبیری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تکذیب هرگونه ارتباط با گل محمدی گفت: تمام آنچه در توضیحات جلسه هیات مدیره در سایت باشگاه منتشر شده تایید شده و وجود دارد. بدون نقص ما کاملا از گل محمدی حمایت می کنیم و این رفتار دشمنان پرسپولیس است که نمی خواهند ما آرامش داشته باشیم.

رضا درویش نیز این مذاکرات را رد کرد و گفت: واقعا برای حمایت از آقای گل محمدی نیازی به توضیح مجدد نیست. پشتیبانی همه جانبه وجود دارد و ما به داشتن چنین سبد فنی افتخار می کنیم. فعالیت فعلی باشگاه رصد می شود و همه در حد وظایف خود عمل می کنند.

حمایت گل محمدی از سوی هیات مدیره باشگاه نشان می دهد مدیران پرسپولیس قصد دارند با حفظ تمرکز سرمربی خود روی مسائل فنی از هرگونه اتفاقی جلوگیری کنند تا با یحیی گل محمدی در پایان فصل به هدف خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید