سرلک در آستانه جدایی و پرسپولیس; اقدام عجیب تیم ملی پرسپولیس

سرلک در آستانه جدایی و پرسپولیس;  اقدام عجیب تیم ملی پرسپولیس

رضا درویش درباره حضور در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ما هنوز وارد جلسه نشده ایم تا ببینیم دستور کار چیست و بعد نظر خود را اعلام کنیم.

وی گفت: جذب بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر شایعه است. با صحبتی که با گل محمدی داشتیم بعد از بازی آخر می نشینیم و درباره نفراتی که در چارچوب تاکتیکی او قرار می گیرند صحبت می کنیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جذب بیرانوند و پورعلی گنجی گفت: با این بازیکنان صحبت کرده ایم و بعد از پایان فصل قراردادشان را نهایی می کنیم.

درویش با بیان اینکه میلاد سرلک آخرین مهلتش در روز دوشنبه بود، گفت: باید می آمد اما نیامد و به هر حال اگر نمی خواهد بیاید طبیعی است که جور دیگری فکر کند. وی درباره تعویض یاران گل محمدی مانند فنایی و مطهری گفت: به من و باشگاه چیزی نگفتند. گل محمدی قرار است بعد از بازی پنجشنبه به باشگاه بیاید و صحبت کند.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پول دریافتی از بورس گفت: بخشی از این مبلغ را باید بابت تعهدات خود بپردازیم و بخشی دیگر را برای سرمایه گذاری در جایی که بتوانیم سال ها از آن استفاده کنیم. اگر همه چیز را مدیون بدهی باشیم، سال آینده همان چیزی خواهد بود که اکنون می بینید. برای این منظور کارگروهی تشکیل شده است که وجوه در کجا هزینه می شود و در کجا سرمایه گذاری می شود.

درویش درباره اینکه آیا مدیر باشگاه تغییر کرده است یا خیر، گفت: ما تا پایان فصل قرارداد داریم.

وی در خصوص اضافه شدن دو نفر به هیات مدیره و اینکه آیا برای اضافه شدن آنها اقدام کرده اید یا خیر، گفت: من هیچ نقشی در انتخاب هیات مدیره ندارم و درخواست نداده ایم. قرار است منتخب وزیر باشند و اینها بیشتر صحبت هایی است که در فضای مجازی می شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت کریم باقری و خانواده اش و اینکه آیا آنها در تیم ملی یا پرسپولیس حضور خواهند داشت، گفت: فدراسیون گفته است که باید از یک جا حقوق بگیرند نه یک جا. می توانند در دو جا باشند اما به دلیل موانع قانونی در دو جا نمی توان پرداخت کرد.

درویش در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سیدجلال حسینی گفت: اینها در حیطه وظایف کادرفنی است اما به هر حال سیدجلال بازیکن بزرگی در تیم است و اگر بازی نکند قطعا باشگاه از توانایی های آنها استفاده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید