لیگ ملت های والیبال سعادت و سرلک به تیم ملی پیوستند/ شاگردان عطایی برای استرالیا آماده می شوند


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876601

بردیا سعادت و امیررضا سرلک به تیم ملی والیبال ایران در صوفیه پیوستند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از 31 خردادماه در شهرهای صوفیه بلغارستان و کزون فیلیپین آغاز می شود.

کاروان والیبال ایران که روز سه شنبه برای شرکت در هفته دوم لیگ ملت ها وارد صوفیه شده است، هر روز دو تمرین بدنسازی (صبح) و توپ (عصر) را برگزار می کند.

پس از پایان هفته اول لیگ ملت ها، رضا عابدینی (به دلیل مصدومیت) و صابر کاظمی (به دلایل فنی) با تصمیم کادر فنی تیم ملی والیبال و بردیا سعادت و امیررضا سرلک برزیل را به مقصد تهران ترک کردند. جایگزین بازیکنانی شد که وارد صوفیه شدند و تمرینات خود را زیر نظر ستاد فنی این شهر آغاز کردند.

بردیا سعادت و امیررضا سرلک روز پنجشنبه 26 خرداد در صوفیه به تیم ملی والیبال ایران پیوستند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

بدین ترتیب محمد طاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توهتچ، محراب ملکی سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی پور، امیرحسین مشارحم صفهندیهام،

جوانان ایران در هفته دوم این رقابت ها روز سه شنبه 31 خرداد به ترتیب با تیم های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا دیدار خواهند کرد.


* دیدار تدارکاتی دانشجویان عطایی با استرالیا

هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در سال 2022 در گروه مردان از 31 ژوئن در صوفیه بلغارستان و کوئزون فیلیپین آغاز می شود.

جوانان ایران در هفته دوم این رقابت ها به ترتیب با تیم های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا رقابت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16:45 به وقت بلغارستان امشب (جمعه 27 خرداد) در دیداری دوستانه به مصاف استرالیا می رود که در چهار ست با رضایت سرمربیان دو تیم برگزار می شود.

تیم های ایران و استرالیا در هفته اول لیگ ملت ها و در گروه اول این رقابت ها در برزیل به مصاف هم رفتند که تیم ایران با نتیجه 3 بر 1 حریف خود را شکست داد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید