لیگ ملت های والیبال راک هلند مقابل شاگردان عطایی/ شکست سنگین ایران در گام دوم


زمان: 00:20
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854931

دیدار تیم های ملی والیبال هلند و ایران با شکست والیبالیست های کشورمان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین روز از هفته اول مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان امروز (جمعه 30 خرداد) با شش دیدار در اتاوا و برزیل پیگیری می شود.

در دومین دیدار امروز و اولین دیدار از گروه اول این رقابت ها در برزیل، دو تیم ملی والیبال ایران و هلند به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی این دیدار را 3 بر صفر واگذار کردند.

رقابت دو تیم در ست اول بسیار نزدیک به هم بود و امتیازات مساوی بود و در نهایت هلند با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد. در این ست هلند از نظر هجومی در بازی به برتری رسید و 17 حمله امتیازی انجام داد. ایران در ست اول حمله 13 امتیازی شد.

در ابتدای ست دوم، هلند سه امتیاز متوالی به دست آورد، او امتیازات متوالی را به دست آورد و هر دو تیم 9 بر 9 به پایان رسید. این ست در نهایت 25 بر 21 به سود هلند شد تا نماینده کشور لاله دو بر صفر از ایران پیش بیفتد.

تیم ایران ست سوم را بسیار خوب آغاز کرد و 10 امتیاز از هلند پیش بود تا هر دو تیم در این امتیاز برابر باشند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود هلند به پایان رسید تا در نهایت والیبالیست های ایران با نتیجه 3 بر صفر شکست بخورند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای بازی از ترکیب میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین توختک، امین اسماعیل نژاد، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی و محمدرضا استفاده کرد. علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، مهراب ملکی سرخی و صابر کاظمی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند.

رضا عابدینی دونده دوومیدانی تیم ملی والیبال ایران که در اولین بازی ایران در لیگ ملت های والیبال در ترکیب اصلی دیدار مقابل چین قرار داشت به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دیدار مقابل هلند حضور نداشت. و غیبت او در تیم ایران مشهود بود.

به گفته روبرتو پیازا، سرمربی هلندی، فابین پلاک، نیمایر عبدالعزیز (کاپیتان)، تیش ترهورس، ون ویلتنبرگ، وسل کیمینک و بنجینر توئین استرا در ابتدای مسابقه در جمع شش تیم برتر قرار گرفتند.

داور اول از لهستان Maroykhok Wiekek و داور دوم از پرو Vera Machan Walter Hugo.

همچنین نیمیر عبدالعزیز از تیم هلند با کسب 20 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و در تیم ایران امین اسماعیل نژاد با 15 امتیاز بهترین بازیکن این دیدار شد.

هلندی ها در این دیدار در مجموع 75 امتیاز شامل 47 امتیاز حمله، 8 دفاع، 2 امتیاز سرویس و 18 امتیاز بابت خطاهای بازیکنان ایران به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع 66 امتیاز در ست های این دیدار به دست آورد که 36 امتیاز در حمله، یک امتیاز در دفاع، 7 امتیاز در سرویس و 22 امتیاز از خطاهای هلندی ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید