شکست دانش آموزان عطایی لیگ ملت های والیبال مقابل تیم برتر/عبادی پور; موفق ترین بازیکن زمین


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881642

تیم ملی والیبال ایتالیا مقابل ساروکامات ایران به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سومین روز از هفته سوم و آخرین مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال 2022 امروز (پنجشنبه 25 تیرماه) با برگزاری 6 دیدار در دو شهر اوزاکای ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک لهستان برای گروه ششم پیگیری می شود. گروه

در اولین دیدار شهر گدانسک، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی سه بر یک مقابل تیم کامل ایتالیا شکست خوردند تا پنجمین شکست و تعداد برد و باخت خود را تجربه کنند. تیم ایران برابر بود.

تیم ایران در ست دوم 27 بر 25 پیروز شد اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 23 به حریف قدرتمند خود باخت تا ایتالیا با 8 برد به پیروزی برسد و 25 امتیاز برای رهبر بودن

تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد، امیرحسین توته و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

تیم والیبال مردان ایران ست اول این دیدار را با ایتالیا آغاز کرد اما از امتیاز پنجم چندین امتیاز متوالی به حریف داد و وقت استراحت فنی در این ست ۱۲ بر ۶ به سود ایتالیا بود. ملی پوشان کشورمان در ادامه تلاش های زیادی برای کاهش اختلاف امتیاز دو تیم داشتند اما ناکام ماندند و در نهایت نتیجه این ست را 25 بر 16 به حریف واگذار کردند. تیم ایران در این ست دو امتیاز سرویس، دو امتیاز دفاع و ۶ امتیاز حمله به دست آورد. احسان دانش دوست نیز در این مجموعه بازی کرد.

در ست دوم مرتضی شریفی به جای اسفندیار وارد زمین شد. ایتالیا اولین امتیاز را کسب کرد و همچنان برتری این تیم به حساب می آمد تا اینکه بهروز عطایی با نتیجه 9 بر 5 به سود ایتالیا وقت استراحت داد. در ادامه بازی تیم ملی در زمین بازی بهتر شد و دو تیم هر کدام در امتیاز ۱۱ به تساوی رسیدند و در توقف فنی این ست ۱۲ بر ۱۱ به سود ایران شد. رقابت دو تیم در این ست بسیار نزدیک بود و در پایان شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 27 بر 25 برنده این ست شدند تا دو تیم از نظر تعداد ست به تساوی یک بر یک دست یابند.

تیم ملی والیبال ایران در ابتدای ست سوم چهار امتیاز متوالی به دست آورد تا گئورگی مجبور به استراحت شود. دو تیم در امتیاز 10 مساوی بودند و وقت استراحت فنی 12 بر 10 به سود ایتالیا بود. در ادامه این ست اشتباهات بازیکنان ایران بیشتر شد و با نتیجه 21 بر 18 به سود ایتالیا، عطایی وقت استراحت اعلام کرد و تیم ایران سه امتیاز متوالی را کسب کرد. این ست در نهایت 25 بر 23 به سود ایتالیا شد تا تیم ایران در ست ها 2 بر 1 عقب افتاد. امیررضا سرلک از ابتدای این ست به جای خودنمایی به میدان رفت و اسفندیار در خط هافبک به تیم ملی پیوست.

فارغ التحصیلان DiGiorgi اولین امتیاز ست چهارم را کسب کردند. امین اسماعیل نژاد با دو امتیاز سرویس پیاپی ایتالیا را 13 بر 9 کرد و سرمربی ایتالیا مجبور به استراحت شد. دو تیم هر کدام با 15 امتیاز مساوی شدند. تیم ایران در نهایت امتیاز این ست را 25 بر 23 به حریف خود واگذار کرد تا با نتیجه 3 بر یک مغلوب ایتالیا شود.

سیمونه آنزانی، ایوان زایتسف، دانیله لاویا، جیانلوکا گالاسی، سیمونه جیانلی و الساندرو میچلیتو ایتالیایی ها در ابتدای این دیدار بودند.

همچنین میلاد آبادی پور با 26 امتیاز عنوان پربازده ترین بازیکن را به خود اختصاص داد و ایوان زایتسف با 17 امتیاز بهترین بازیکن تیم ایتالیا بود. امین اسماعیل نژاد نیز 23 امتیاز برای تیم ایران به دست آورد.

تیم ملی والیبال ایران از مجموع ست های این دیدار 89 امتیاز کسب کرد که 49 امتیاز در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 8 امتیاز در سرویس و 25 امتیاز از خطاهای بازیکنان ایتالیا بود.

بازیکنان سرزمین چکمه نیز از مجموع ست های این دیدار 100 امتیاز کسب کردند که شامل 33 امتیاز حمله، 10 امتیاز دفاع، 8 امتیاز سرویس و 27 امتیاز خطای بازیکنان تیم ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید