شکست عابدینی لیگ ملت های والیبال مقابل هلند / تیم والیبال ایران با پیراهن سفید به مصاف گل های لاله می رود.


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854905

ایران با یک بازیکن کمتر مقابل هلند قرار دارد

رضا عابدینی دومین دیدار ایران در لیگ ملت ها در سال 2022 را از دست داد و تیم ملی والیبال کشورمان با یک بازیکن کمتر به مصاف هلند می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا عابدینی دونده دوومیدانی تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت ها شکست خورد.

عابدینی که در اولین بازی ایران در لیگ ملت های والیبال در ترکیب اصلی دیدار مقابل چین قرار داشت. این بازیکن یک روز پس از آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه زانو در حین تمرین دچار مصدومیت شد و تحت نظر و درمان رضا گلی پور، فیزیوتراپ تیم ملی بود. این بازیکن پس از تست های لازم، عکس های مختلف و معاینات مربوطه با نظر کادر فنی و فیزیوتراپ تیم ملی مقابل هلند بازی نمی کند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت های 2022 که بدون عابدینی از ساعت 22:30 امروز (جمعه 19 خرداد) برگزار می شود، با 13 بازیکن مقابل هلند صف آرایی می کند.

کولی پور در خصوص آخرین وضعیت محمد طاهر وادی و رضا عابدینی گفت: وادی با اقدامات پزشکی مشکلات خود را کاهش داده و به گفته سرمربی تیم ملی والیبال ایران می تواند در دیدار مقابل هلند و خدای ناکرده به میدان برود. جراحات آنها طی چند روز آینده ترمیم خواهد شد.»

وی تصریح کرد: رضا عابدینی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مقابل هلند بازی نمی کند و در تیم ملی تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.


* تیم والیبال ایران با پیراهن سفید به مصاف لاله ها می رود

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها با پیراهن سفید موسوم به سرزمین لاله‌ها و سرزمین آسیاب‌های بادی به مصاف هلند می‌رود.

چهارمین روز از هفته اول لیگ ملت‌های 2022 از ساعت 19:30 امروز (جمعه 30 خرداد) با دیدار صربستان و آرژانتین در تهران در اتاوا آغاز می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از این رقابت ها از ساعت 22:30 امروز در برزیل به مصاف هلند می رود.

تیم والیبال مردان ایران در این دیدار با پیراهن سفید موسوم به سرزمین لاله ها و سرزمین آسیاب بادی به مصاف هلند می رود. لیبروی تیم ایران نیز با پیراهن قرمز در این دیدار حاضر می شود.

تیم ملی والیبال ایران هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در رده پنجم جدول لیگ ملت ها قرار دارد و هلند بدون برد و یک امتیاز چهاردهم است.

همچنین در رده بندی فدراسیون جهانی والیبال، تیم ملی بزرگسالان ایران با 269 امتیاز در رده دهم و هلند با 180 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید