داور: همه از عملکرد تیم ملی والیبال شگفت زده شدند/ عطایی: خودمان را به جهانیان ثابت کردیم/ عبادی پور: شرمنده مردم ایران شدیم.


ساعت: 06:45
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884703

رئیس فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال چه گفتند؟!

رئیس فدراسیون والیبال پس از شکست مقابل لهستان با سرمربی و بازیکنان تیم ملی گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رئیس فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از نمایش تحسین برانگیز شب گذشته مقابل تیم ملی والیبال لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 ایتالیا که منجر به نتیجه آن شد، توضیحاتی درباره شرایط بازی دادند. شکست و حذف ایران .


داور: همه را غافلگیر کردی!

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال پس از پایان این دیدار گفت: بسیاری از مسئولان والیبال دنیا از دیدن عملکرد تیم ملی ایران به وجد آمدند و شگفت زده شدند. حالا همه بیشتر به شما و مردم کشورتان احترام می گذارند. تماشاگران ایرانی و غیرایرانی حاضر در سالن همراه شما بودند چون همگی متعجب بودند که تیمی که نسلش تغییر کرد و جوانتر شد اینطور بازی کرد.

وی ادامه داد: اکثر مسئولان حاضر در اتاق از عملکرد تیم تعویض شده ایران شگفت زده شدند. سرمربی تیم ملی آمریکا نیز از دیدن این بازی خوب به وجد آمد. باید از تک تک شما تشکر کنم زیرا نقش خود را به خوبی ایفا کردید.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: نگران این باخت نباشید. در جام واگنر و جام جهانی دوباره با لهستان بازی خواهید کرد. مطمئناً امروز نمایش خوبی ارائه دادید و از قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر جهان درس بزرگی گرفتید. برزیل، هلند و ژاپن نیز در این مرحله حذف شدند. حالا با این کار زیبا تیم ایران باز هم سرآمد قاره آسیا است و در رده هشتم جهان قرار دارد. باید تلاش کنیم تا با هم این مسیر را ادامه دهیم. اصلا ناراحت نباش کار شما خیلی خوب بود شانس.


عطایی: ما برای عشق مردم و پرچم ایران جنگیدیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره شکست 3 بر 2 تیمش مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های 2022 گفت: ابتدا خسته نباشید، صمیمانه به بازیکنان می گویم. اعضای ستاد فنی و فدراسیون والیبال که در یک پروسه زمانی تقریباً 50 پستی فشار زیادی را تحمل کردند. تیم ایران در این مدت 13 دیدار بسیار سخت داشت که نشان از روند رشد تیم در این مدت داشت و از این بابت از شاگردانم که زحمت کشیدند تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم. امیدوارم در مسابقات آینده کیفیت بهتری نشان دهیم و مردم را خوشحال کنیم. فکر می کنم نتیجه، عملکرد و روند تیم ایران به گونه ای بود که مردم احساس خوبی نسبت به این تیم داشتند. اینکه ما قدم به قدم پیشرفت می کنیم و کیفیت تیم ایران بازی به مسابقه تغییر می کند، برای من موضوع بسیار مهمی است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ما می توانیم مقابل تیم های خوب دنیا عالی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بسیار خوشحالم که با نسل تغییر یافته توانسته ایم بار دیگر خود را در دنیای والیبال ثابت کنیم. شاید همه والیبال ایران را با بازیکنان محدود می شناختند، اما امروز والیبال ایران با تعدادی بازیکن جدید ظهور کرده است و این جای خوشحالی دارد. این نشان می دهد که روند تولید بازیکن در ایران ادامه دارد.

عطایی در خصوص مسابقات جهانی گفت: امیدوارم بتوانیم در مسابقات پیش رو نیز بدرخشیم. قطعا برای جام جهانی تغییراتی خواهیم داشت. مسابقات جهانی بسیار سخت است و ما باید تلاش خود را برای این نبردها مضاعف کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم کشورمان گفت: بخش بزرگی از موفقیت های تیم ملی را مدیون حمایت مردم هستیم. همه ما به عشق مردم سختی می کشیم و بازیکنان برای کشورشان احساس سربازی می کنند. همه دارایی ما مردم هستند. ما تا آخرین لحظه برای این پرچمی که روی سینه ماست می جنگیم و می جنگیم و امیدوارم مردم از تلاش تیم ایران راضی باشند.


آبادی پور: شرمنده مردم شدیم و از آنها عذرخواهی می کنم

میلاد عبادی پور پس از بازی تیم ملی ایران مقابل لهستان گفت: از قبل می دانستیم بازی بسیار سختی در پیش داریم و با توجه به نتیجه ای که در مرحله مقدماتی مقابل تیم لهستان گرفتیم، مشخص بود که حریف برای انتقام خواهد آمد. اما بازیکنان ایرانی کم هستند هیچ کاری نکردند.

کاپیتان تیم ملی والیبال اضافه کرد: به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و ما نتیجه را واگذار کردیم. شرمنده مردم بودیم و بابت این نتیجه از آنها عذرخواهی می کنم زیرا مردم شایسته حضور در جمع چهار تیم و تلاش برای حضور خوب در فینال بودند، اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.


سعادت: بازیکنان جان خود را دادند

بردیا سعادت درباره شکست 3 بر 2 تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های 2022 گفت: بازی بسیار خوب، سخت و رقابتی داشتیم. همه بازیکنان جان خود را دادند. به تیم لهستان خسته نباشید می گویم.

پشت خط تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: هر دو تیم شانس های زیادی برای برد داشتند چرا که هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند. همه بازیکنان با تمام قدرت بازی کردند اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. ما هرگز از مسیری که در آن هستیم عقب نشینی نخواهیم کرد و به تلاش و کوشش ادامه خواهیم داد تا در مسابقات آینده بهتر و قوی تر باشیم.


اسماعیل نژاد: ما تمام تلاشمان را کردیم

امین اسماعیل نژاد پس از بازی تیم ملی ایران مقابل لهستان گفت: همه مردم خونگرم هستند. ما را ببخشید که در دیدار مقابل لهستان پیروز نشدیم. ما همه چیزمان را دادیم و همه چیزمان را دادیم. حتی در پایان بازی هم تحت فشار بودیم اما گاهی این اتفاق نمی افتد. بازی حساسی بود و جاهایی بود که می توانستیم بازی را به سود خود برگردانیم اما نشد. امیدوارم از این به بعد بتوانیم پاسخگوی محبت مردم باشیم. دستشان را می بوسم.


وادی: لهستان بهتر بود

محمد طاهر وادی پاسور پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022 گفت: ما هر چه در توان داشتیم دادیم اما لهستان بهتر بازی کرد و این مسابقه را برد. به نیمه نهایی برسد.

وی ادامه داد: یک ماه فرصت داریم تا اشتباهات و کمبودهای خود را جبران کنیم. امیدوارم در جام جهانی قوی تر ظاهر شویم. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا نمایش بهتری داشته باشیم و نتایج بهتری کسب کنیم. لهستانی ها باتجربه تر از بازیکنان ایرانی بودند. در مقاطعی وارد جو مسابقه شدیم و احساساتی بازی کردیم اما آنها وارد احساسات نشدیم.


اثر: ما تجربه به دست آوردیم

مهدی جالو مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان در دیدار مقابل لهستان 100 درصد توان خود را گذاشتند. از این مسابقه تجربه کسب می کنیم و با شرایط بهتری در مسابقات بعدی شرکت می کنیم.

وی گفت: به تیم ملی لهستان تبریک می گویم. اینگونه نبوده و نخواهد ماند. آنچه را که نیاز داشتیم از این بازی گرفتیم و با کسب تجربه در بازی های بعدی شرایط را با این تیم و سایر تیم ها بهتر خواهیم کرد. از همه زحمات کادر فنی، مربیان، دوستان در فدراسیون والیبال و حمایت مردم تشکر می کنم. انشالله اوضاع روز به روز بهتر بشه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید