آیا عادل فردوسی پور همه را شگفت زده می کند؟

آیا عادل فردوسی پور همه را شگفت زده می کند؟

در حالی که کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی فوتبال و اولین بازی تیم ملی کشورمان در مسابقات قطر 2022 باقی مانده است، بسیاری از اهالی فوتبال این سوال را مطرح می کنند که چه کسانی از مسابقات تیم ملی ایران در این مسابقات گزارش خواهند کرد.

در روزهای اخیر بار دیگر این شایعه مطرح شد که شاید عادل فردوسی پور به نمایندگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 گزارش می دهد. اتفاقی که تقریبا دو سال پیش در 29 دسامبر 2019 و در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ داد، همه را غافلگیر کرد.

روزی که عادل فردوسی پور پوشش بازی پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را با یک توده در گلو در صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرد و اتفاقا همین گزارش با استقبال کم سابقه مخاطبان اینستاگرامی نیز مواجه شد. آن صفحه و رکورد قابل توجهی از خود به جای گذاشت.

گزارش بازی ملی پوشان تیم ملی کشورمان در حال حاضر با شایعه سفر عادل فردوسی پور برای حضور در مسابقات 2022 قطر، برخی بر این باورند که شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر فوتبالدوستان ایرانی را شگفت زده کند. صدای عادل فردوسی پور.be

هیچ هزینه ای ندارد. موضوع گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 عادل فردوسی پور تا ساعاتی مانده به شروع بازی در رسانه ها مطرح نشد و در نهایت این اتفاق تعجب بسیاری از ورزش دوستان به ویژه پرسپولیسی ها را برانگیخت و با تکرار احتمالی این اتفاق، این بار همه طرفداران فوتبال غافلگیر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید