فرهاد مجیدی علیه جانشین عادل فردوسی پور

فرهاد مجیدی علیه جانشین عادل فردوسی پور

فرهاد مجیدی سرمربی آبی های پایتخت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران تهرانی در نشست خبری از جام پاک صحبت کرد و از عادل فردوسی پور مجری برنامه نود یاد کرد. این برنامه شوخی هایی هم کرد.

وی در این باره گفت: اگر در آینده مثلاً در برنامه 90 آقای فردوسی پور یا شب های فوتبال آقای توتونچی دعوت می شدم و روی صندلی می نشستم و قهرمانی هایم را روی تخته نشان می دادند ترجیح می دادم قهرمانی باشد. اما این قهرمانی باید پاک باشد.

سرمربی استقلال امشب پس از پیروزی مقابل هواداران تهرانی، توهین های تندتری نیز به محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر داشت و با لحنی متفاوت بدون نام بردن از مجری برنامه فوتبال برتر، حمله کرد.

فرهاد مجیدی در واکنش به عدم موفقیت تیمش در نیم فصل گفت: تعدادی از مجریان در ترکیب صحبت نمی کنند. آنقدر که دنبال امتیازهای از دست رفته یک تیم هستند، به دنبال پیروزی نیم فصل استقلال نیستند!

سرمربی استقلال در بخش پایانی نشست خبری خود گفت: من فرهاد مجیدی همه می دانید که سرم در لاک است، می روم تمرین می کنم و بعد به خانه می روم. من هیچ ارتباطی با کسی ندارم، نه با مجریان تلویزیون و نه با خبرنگاران، و شما این را می دانید. تمرکزم روی تیمم است، به کسی نیاز ندارم و اگر موفق شوم خدا را شکر و اگر شکست بخورم بیشتر تلاش می‌کنم، جا نیفتم. این رفتارها و صحبت ها هر هفته دنبال می شود که یک تیم امتیاز از دست داده است، یک بار در مورد تیم من و بازیکنانم صحبت نکرده اند زیرا به نفع آنها نیست!

دیدگاهتان را بنویسید