واکنش به خبر «طلاق عادل فردوسی پور از مرجان محتشم»

این رسانه مدعی است که زندگی این زوج به پایان رسیده و آنها از هم جدا شده اند.

این ادعا از این جهت است که این خبر اساسا جعلی است و عادل فردوسی پور 48 ساله و مرجان محتشم 53 ساله با هم ازدواج نکرده اند و اکنون خواهان طلاق هستند.

مرجان محشم کیست؟

مریم محتشمی با نام هنری مرجان محتشم، 53 ساله و یکی از بازیگران کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است. بیشتر شهرت او به خاطر بازی شهربانو در سریال پس از باران است.

محتشم در سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران گدکاچیان برای اولین بار و به صورت حرفه ای وارد عرصه هنر شد. اولین تجربه تلویزیونی او در مجموعه تلویزیونی حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن دوست ظاهر شد.

در دی ماه ۱۳۹۵ در برنامه دورهمی حضور یافت. این دومین حضور (داغ) او پس از چندین سال دوری هنری از تلویزیون بود. او در این نمایش درباره کم تحرکی گفت: من همیشه اصرار داشتم که کمتر کار کنم و این را ثابت کرده ام. خدا را شاکرم که از ابتدای فعالیتم مورد لطف مردم بوده ام. اما حتی این ابراز لطف هم نتوانست این انتخاب را از من دور کند. متاسفانه پدرم را در آخرین روزهای سال 91، برادرم را دو سال بعد و مادرم را هشت ماه پیش از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد تا مدت ها کار نکنم. البته در آن سال ها دوران طلایی کار هنری را از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

مرجان محشم نیز در مصاحبه ای (اینجا) گفت که به دلیل پیشنهادات غیر اخلاقی بازیگری را کنار گذاشته است.

واکنش به این خبر

عادل فردوسی پور ۴۸ ساله گزارشگر فوتبال، تهیه کننده، مجری تلویزیون، مترجم و مدرس دانشگاه است. او با برنامه 90 بسیار محبوب شد اما در زمان حضور فروگی در شبکه سه این برنامه تعطیل شد و فردوسی پور در واقع از صداوسیما جدا شد. او با مرجان محتشم ازدواج کرده و بی ارتباط است.

دیدگاهتان را بنویسید