عادل فردوسی پور می خواهد برنامه میثاق را ببندد؟!

عادل فردوسی پور می خواهد برنامه میثاق را ببندد؟!

در چند روز اخیر شایعه شده بود که عادل فردوسی پور برای بازگشت به گزارشگری مسابقات فوتبال از سوی سازمان صداوسیما پیشنهاد شغلی پیدا کرده اما برای شبکه سه شرط گذاشته است. از جمله از سرگیری تولید برنامه 90. تاکنون با چیز عجیبی مواجه نشده ایم و پیش از این نیز شایعاتی وجود داشته است.

اگر ادل چنین انتظاری از سازمان داشته باشد، اصلاً بی اهمیت نیست. به هر حال باید مشخص شود که چرا برنامه 90 به عنوان موفق ترین برنامه تلویزیونی آن روزها که برنده آخرین جشنواره جام جم نیز بود متوقف شد. اما شایعه جدید وضعیت دیگری از فردوسی پور را فاش کرد. که برترین برنامه فوتبال با اجرای محمد حسین میثاقی باید بسته شود! از همان ابتدا معلوم بود که چنین درخواستی با روح عدالت نخواهد بود، اما موضوع آنقدر پیچیده شد که فردوسی پور سکوت همیشگی خود را شکست. او دیروز چنین درخواستی را “دروغ محض” خواند. درست است؛ فکر می کنید بستن برنامه Covenant چه کمکی به ادل می کند؟ فرض کنید تولید نود از سر گرفته شود و این بار به جای دوشنبه، سه شنبه شب پخش شود. در این صورت آیا سیل مخاطبان همیشگی خود را به همراه نخواهد داشت؟ چرا مردم باید دهه نود را رها کنند و به فوتبال برتر بروند؟

فراموش نکنیم که در تمام این دو سال طبق اعلام رسمی خود سازمان، برنامه میثاقی هرگز جزو پربیننده ترین تولیدات تلویزیونی نبوده است. علاوه بر این، کارکنان برنامه هنوز برای سازماندهی یک نظرسنجی ساده اعتماد به نفس کافی ندارند. تعداد شرکت کنندگان را با برنامه 90 مقایسه نکنید. حالا چرا ادل باید قطع چنین برنامه ای را شرط بازگشت 90 به روی آنتن اعلام کند؟ شما فردوسی پور را برگردانید، هر شب فوتبال برتر را از همه شبکه ها پخش می کنید.

منبع: گل

دیدگاهتان را بنویسید