بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ای جدید

بازگشت عادل فردوسی پور با برنامه ای جدید

در روزهای اخیر صفحات ورزشی در اینستاگرام ویدیویی با عنوان «فوتبال برای همه; منتظر خبرهای خوب فوتبال ۱۶۰ باشید. ویدئویی با صدای عادل فردوسی پور و نزدیکان این برنامه ساز کهنه کار می گویند او برنامه جدیدی تولید خواهد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که عادل فردوسی پور باید با سبک جدیدی از برنامه نویسی مبتنی بر فضای مجازی به خصوص اینستاگرام گفت و گو با ستارگان فوتبال را آغاز کند.

برنامه ای که احتمالا بسیار محبوب خواهد بود. به نظر می رسد در این سایت و صفحات اجتماعی شاهد مصاحبه های جالبی با عادل فردوسی پور باشیم و او پس از مدت ها دوباره شروع به برنامه سازی کرد.

این سایت البته یک سال است که راه اندازی شده است و حتی ادل مجله لیگ قهرمانان اروپا را که برای فیلیمو تهیه کرده بود به این سایت برد، اما تا این هفته چراغ ها خاموش شده و اکنون در روزهایی که شایعات بازگشت ادل به صداوسیما بیش از هر زمان دیگری در حال رشد است، استفاده گسترده از این تیزر نشان می دهد که فردوسی پور علاوه بر فرصت بازگشت به تلویزیون و شبکه سه، می خواهد به اینترنت و استفاده از فضای مجازی به ویژه پلتفرم محبوب اینستاگرام بپردازد.

البته او در سه سال دوری از تلویزیون چندین بار تلاش کرد تا در پلتفرمی مانند فیلیمو و آپارات کار کند که متوقف شد اما حالا ماجرا فرق کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید