واکنش رسمی رئیس سازمان صدا و سیما به بازگشت عادل فردوسی پور

واکنش رسمی رئیس سازمان صدا و سیما به بازگشت عادل فردوسی پور

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره نقش صدا و سیما در اجرای نظام پرداخت یارانه ها گفت: این اقدام ضروری است که باید در اقتصاد کشور انجام شود. صدا و سیما بستر خود را در اختیار دولت قرار داد تا این طرح را تبیین و اطلاع رسانی کند و نظرات مردم را به گوش مسئولان برساند و توضیحات و توضیحات کارکنان را به مردم منتقل کند. ما از تمام فرصت های خود برای اطمینان از حداکثر استفاده رسانه ای برای ارتباط مردم و مسئولان در اجرای این پروژه استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به شما کمک هزینه معیشت پرداخت شده است؟ او گفت نه. باید برویم و نام شما را در سیستم وارد کنیم. باید ببینیم چرا جزو 10 درصد اول نیستیم.

جبلی در پاسخ به این سوال که صدا و سیما چه تدابیری را مجریانی می داند که با هر اتفاقی ممنوع التصویر یا خروج از صدا و سیما می شوند و برای بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما چه تصمیمی گرفته می شود؟ وی گفت: در دوره جدید تحول صدا و سیما بارها گفته ام و باز هم می گویم که آنتن صدا و سیما برای نزدیک شدن به مردم و دادن سرمایه گذاری ارزنده به عرصه باز است و این شدنی است. در این مدت سعی خواهیم کرد از بستر رسانه ملی برای نزدیک شدن به مردم نهایت استفاده را ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید