رئیس صدا و سیما: در مورد بازگشت فردوسی پور پاسخ من همان است که قبلاً گفتم.

رئیس صدا و سیما: در مورد بازگشت فردوسی پور پاسخ من همان است که قبلاً گفتم.

روز جدید جبلی درباره بازگشت چهره هایی مانند عادل فردوسی پور در رسانه ملی یادآور شد: پاسخ همان است که قبلاً اعلام کردم. رئیس صداوسیما پیشتر در پاسخ به درخواست یکی از هواداران فوتبال مبنی بر احیای نود با اجرای فردوسی پور گفت: فکر نمی کنیم ممنوعیتی داشته باشد و می تواند برگردد.

پیمان جبلی گفت: یکی از معیارهای حرفه ای و قانونی رسانه ملی استفاده از همه قابلیت ها و توان آنتن برای جلب اعتماد و جذب مخاطب است.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره ذائقه مخاطبان برای بازگشت سلبریتی ها در رسانه ملی گفت: نباید از آن غافل شد.

رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: استفاده بهینه از همه فرصت ها و پتانسیل ها یکی از معیارها و استانداردهای اصلی سازمان است. همه آنها را بشناسید و از هر یک از آنها محافظت کنید.

جبلی در خصوص بازگشت چهره هایی مانند عادل فردوسی پور در رسانه ملی نیز یادآور شد که پاسخ همان است که قبلا اعلام کرده ام.

فیلمی از دیدار پیمان جبلی با خبرنگاران خوزستان در 19 مهرماه منتشر شد که در آن مردی که خود را یکی از اعضای خانواده شهدا و فوتبالدوستان تیم های خوزستانی نشان می داد در گفتگو با پیمان جبلی از مدیرعامل جدید صداوسیما پرسید. آزادی عادل فردوسی پور را برمی گرداند. وی گفت: لطفا برنامه نود را با اجرای عادل فردوسی پور احیا کنید تا طعم فوتبال و دوستان شیرین تر از قبل شود.

رئیس صداوسیما در پاسخ به درخواست یکی از هواداران فوتبال از فردوسی پور گفت: فکر نمی کنیم ممنوعیتی داشته باشد و می تواند برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید