موضع رئیس صدا و سیما در بازگشت عادل فردوسی پور: لگد به نظام و اعتقادات خودش زده است. توقع داری برم و التماس کنم که بیای پیش خدا؟

موضع رئیس صدا و سیما در بازگشت عادل فردوسی پور: لگد به نظام و اعتقادات خودش زده است.  توقع داری برم و التماس کنم که بیای پیش خدا؟

پیمان جبلی – رئیس سازمان صدا و سیما – در پاسخ به سوال دانشجویان درباره موضع رئیس سازمان صدا و سیما در قبال عادل فردوسی پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، توضیح داد: بالاخره وقتی این فرد ظاهر شد. در یک برنامه او مخاطبان زیادی برای خودش داشت. اسمش می آید، برنامه مخاطب را با خودش می آورد. نام آن شخص در شبکه ظاهر می شود، آن شبکه خود را بالا می برد. خب الان داره لگد میزنه به نظام و مردم و اعتقادات خودش. به نمکدان لگد زد و نمک ریخت و نمکدان شکست. توقع داری برم التماس کنم که بیای پیش آقا تا معروف بشم؟!

رئیس سازمان صدا و سیما که در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) حضور یافته بود، در نهایت به عادل فردوسی پور – مجری سابق پخش و پخش برنامه نود – و همچنین برخی دیگر از هنرمندانی که رسانه ملی با آنها ارتباط برقرار کرده بود، اظهار نظر کرد. در این مدت کار را متوقف کردند

پیمان جبلی – رئیس سازمان صدا و سیما – در پاسخ به سوال دانشجویان درباره موضع رئیس سازمان صدا و سیما در قبال عادل فردوسی پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، توضیح داد: بالاخره وقتی این فرد ظاهر شد. در یک برنامه او مخاطبان زیادی برای خودش داشت. اسمش می آید، برنامه مخاطب را با خودش می آورد. نام آن شخص در شبکه ظاهر می شود، آن شبکه خود را بالا می برد. خب الان داره لگد میزنه به نظام و مردم و اعتقادات خودش. به نمکدان لگد زد و نمک ریخت و نمکدان شکست. توقع داری برم التماس کنم بیای پیش خدا؟!

به گزارش ایسنا، وی افزود: الان طوری به هم نگاه می کنیم که انگار تا به حال همدیگر را ندیده ایم، آیا شما (دانشجویان) و مردم اجازه این کار را به ما می دهید؟ آیا می توان بدون التماس و بدون پذیرش تحقیر در مقابل مردمی که ایمان، تاریخ، فرهنگ و مردم خود و سیستمی را که تا به حال از آن بهره برده اند، رها کرده و آنها را به این جا رسانده است، برنامه بسازیم؟ پاسخ این است “نه! ما نتوانستیم.”

دیدگاهتان را بنویسید