مجری محبوب تلویزیون به کارگردانی عادل فردوسی پور؟

مجری محبوب تلویزیون به کارگردانی عادل فردوسی پور؟

روز جدید : محمد دلاور تنها مجری منتقد و خلاق این روزهای تلویزیون است
محمد دلاور یکی از معدود مجریان برنامه های چالشی، انتقادی و پرمخاطره این سال های تلویزیون است. مجری که بر خلاف مجریان دیگر هنگام نشستن مقابل یک مسئول احساس نمی کند که مخاطب لباس نظامی به تن دارد و در آستانه جنگ با یک جبهه سیاسی خاص است، سوالات صریح او هرگز رنگ بازجویی به خود نمی گیرد. ، کلمات آنها بسیار تلخ و رسمی است، آنها را قورت نمی دهند، اما در عین حال هرگز حریم شخصی دیگری را به خطر نمی اندازند. همه اینها ویژگی هایی است که محمد دلاور را به چهره ای متفاوت در تلویزیون تبدیل کرده است.

عادل فردوسی پور در بین مجریان تلویزیون تنها فردی بود که آشکارا و فراتر از مستطیل سبز به مسائل ورزشی و اجتماعی می پرداخت و با این رویه توانست جلوی بسیاری از اتفاقات را بگیرد. همین موضوع تا رفتنش بر محبوبیت او افزود و دیگر شاهد برنامه جذاب تلویزیونی نبودیم که به مشکلات مردم پرداخته و از برخی مسئولان انتقاد کند. یعنی در تلویزیون شاهد برنامه های یکنواخت با سیاستی خاص بوده ایم که کمی مخاطب را خسته می کند. حالا بعد از مدت ها تلویزیون مجری متفاوت دیگری را به خود دیده است.

محمد دلاور مجری برنامه تهران 20 نام دارد و به عنوان مجری رویکرد قابل توجهی دارد، یعنی منتقد است و به صراحت مشکلات و انتظارات افراد مسئولی را که مقابلش می نشیند یا او را تماشا می کند، می گوید. تلویزیون و در برخی موارد با سوالات خود مسئولان را به چالش می کشد.

جالب اینکه محمد دلاور مجری صدا و سیما است اما از این سازمان و همچنین پخش دو شب پیش آن انتقاد کرد که در آن از محقق نشدن طرح عقب نشینی از صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: : «و تخریب مجتمع های تفریحی رادیو و تلویزیون».

این رفتار از او مجری متفاوتی ساخت که امیدواریم تا امروز ادامه داشته باشد. همانطور که با استقبال پرشور کاربران شبکه های اجتماعی مواجه می شود، این مشکل را می توان در واکنش های آنها مشاهده کرد.

برای مثال یکی از کاربران در این باره نوشته است: «محمد دلاور و تهران 20 را با دقت نگاه می کنم، چون معمولاً این گونه اجراها و برنامه ها در صدا و سیما خیلی خالی است.

کاربر دیگری گفت: تبریک به محمد دلاور. بالاخره یک نفر در رادیو و تلویزیون پیدا شد که با مردم صحبت کند.»
دیگری نوشت: محمد دلاور روزنامه نگار با وجدان صدا و سیما واقعا همه رسانه هایی مثل شما جرات خیانت به بیت المال را نداشتند.

کاربر دیگری نوشت: گزارشگر صدا و سیما، اما منتقد بودن، دنیای حرف است.

دیدگاهتان را بنویسید