توضیح عادل فردوسی پور برای بازگشتش به تلویزیون

توضیح عادل فردوسی پور برای بازگشتش به تلویزیون

یکی از تیم هایی که خبرنگاران و کارمندان برنامه ورزش را در بر می گیرد، رسانه های ورزشی هستند. تیمی به رهبری ادموند بزیک و کاپیتان آدل فردوسی پور. عادل فردوسی پور در حاشیه یک دیدار دوستانه از اقدامات خود در خارج از تلویزیون در آستانه نهمین سالگرد تعطیلی برنامه 90 گفت.

فردوسی پور در ابتدا به تیم رسانه ورزش گفت: حدود 15-15 سال است که تیم ما فعال است، بچه های خبرنگاران ورزشی (اعم از عکاس، نویسنده، گزارشگر، گزارشگر، مجری و…) که همه جزو بهترین های یک کشور هستند. البته به غیر از من (می خندد) مسابقات تدارکاتی و دوستانه خیریه دور هم جمع شده ایم و داریم انجام می دهیم. در یکی دو سال اخیر، کرونا مانع از برگزاری بازی‌ها در شهرستان‌ها شده است، اما در تهران و شهرهای مختلف تلاش می‌کنیم بازی‌های خیریه برگزار کنیم.

عادل فردوسی پور در پاسخ به آمادگی بالای خود در رسانه های ورزشی توضیح داد: من 47 سال سن دارم اما علاقه هست و علاقه بیشتر از خوب بودن است. ما با بچه ها کنار هم هستیم و تمرینات خوب و دلنشینی داریم و مسابقات ما واقعا حساس و جذاب است و استرس بالایی داریم و دوست داریم. ما بیش از 100٪ خود را برای موفقیت آماده می کنیم.

این مجری و گزارشگر تلویزیون درباره احتمال بازگشت به عرصه گزارش و تلویزیون پاسخی مبهم داد و گفت: ببینیم چه می شود، به سکوتم ادامه بدهم و ببینم چه می شود و چه می شود.

فردوسی پور با اشاره به مشکلاتی که در این 3 سال تجربه کرده است، گفت: من در این 3 سال زحمات زیادی کشیده ام و در این چند سال زحمات زیادی کشیده ام، اما فکر می کنم زندگی زیبایی های خودش را دارد و در همین است. مشکلاتی که آدم یاد می گیرد.» و احساس می کند و باید به خوبی در زندگی فکر کند و همیشه امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید