واکنش فردوسی پور به شایعه بازگشتش به تلویزیون

واکنش فردوسی پور به شایعه بازگشتش به تلویزیون

مسابقات دوستانه و نمادین با کودکان مبتلا به سندروم در مجتمع کشتی تهران برگزار شد و تیم رسانه ورزش به سرپرستی عادل فردوسی پور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پی این اتفاق فردوسی پور در واکنش به نایب قهرمانی امشب تیمش در جمع خبرنگاران گفت: بازی (با لبخند)؛ ما اول بودیم و حالا شما می گویید نایب قهرمان شدیم؟ با 2 گل بردیم و بعد شما می گویید نایب قهرمانی؟ از تبریک به خاطر کسب عنوان قهرمانی سپاسگزارم.

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی تیم ملی گفت: در مورد بازی امشب صحبت کنید. آمدیم و با بچه های سندروم بازی کردیم که خیلی اتفاق خوبی بود. چند تا از بچه های فوق العاده سندروم تو مسابقات اومدن پیشمون و واقعا عزیز و قابل احترام هستن و از بودن در کنار این عزیزان خیلی خوشحال شدیم.).

او در پاسخ به آقای لیورپول که امسال این عنوان را به دست آورد، گفت: “من خیلی دوستش دارم، اما در بین تمام عناوینی که او می تواند کسب کند، دوست دارم لیگ برتر را ببرم.” من حاضرم تمام جام ها را بدهم اما لیگ برتر را ببریم. آقای کلوپ که 2 سال به قراردادش اضافه شد و تا سال 2026 سرمربی است.

تهیه کننده برنامه 90 و فوتبال 120 در مورد شرایط تیم ملی و موضوع بازی دوستانه با برزیل و آرژانتین گفت: خوب این 5 درصد ما همیشه بالای 95 درصد کار می کنیم. با توجه به گروهی که داریم باید خیلی خوب برای مسابقات آماده شویم و فرصت خیلی خوب است و نباید این چند امتیاز را که داریم از دست بدهیم. انشاالله این اتفاق بیفتد و از آن نهایت استفاده را ببریم.

فردوسی پور در پاسخ به پاداش های نجومی در فدراسیون فوتبال و اینکه شاید اگر الان تدبیری بود جزییات این موضوع مشخص می شد: فعلا بذارید ممنون.

عادل فردوسی پور درباره پیش بینی خود از سه دیدار تیم ملی در جام جهانی گفت: خیلی زود است و بیایید به هم نزدیک شویم. قرعه کشی جالبی داریم، فکر می کنم نزدیک مسابقات بیشتر و بهتر می توان درباره صعود بحث کرد. باید ببینیم آمادگی مان چگونه است و باید نزدیک به مسابقات درباره آن صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم دوست دارد سومین حریف ایران در جام جهانی باشد، گفت: حضور اوکراین باعث جذابیت بیشتر گروه می شود اما ولز هم جذاب است.

سپس خبرنگاری از فردوسی پاور سوالی با عنوان «پرش، بله یا نه» پرسید که او در پاسخ گفت: «چه خبر (با خنده).

فردوسی پور درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی گفت: به مردم خوب مازندران تبریک می گویم. واقعا جالب بود که همه هواداران حاضر در ورزشگاه با احترام به تیم آلومینیوم اراک که توسط مهدی رحمتی ساخته شده بود بالاخره جذاب شدند.»

عادل فردوسی پور در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر جانشینی سرمربی تیم ملی گفت: به جام جهانی نزدیک شویم.

دیدگاهتان را بنویسید