واکنش گرشاسبی به شایعه بازگشتش به پرسپولیس

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی برای اولین بار درباره شرایط تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر و تقویت این تیم گفت: همانطور که می دانید هواداران عزیز فولاد خوزستان خودمان را در در پنجره نقل و انتقالات چند بازیکن از تیم جدا شدند. خدای ناکرده دنبال بهانه نیستیم و این چیزی است که همه می دانند. با این حال از زمانی که آمدیم سعی کردیم بازیکنی را ترک نکنیم و بازیکنانی را که قرارداد نداشتند تمدید کنیم.

گرشاسبی: مدیرعامل من در پرسپولیس شایعه است

وی افزود: در بحث تقویت تیم اما پنجره بسته شد و می گویند مثلا فلان باشگاه بازیکن گرفته است. خب تکلیفشان مشخص بود و بدون محدودیت با بازیکنان مورد نظرشان مذاکره و قرارداد بستند. ما برای خودمان شهرت داریم و اینطور نیست که بنشینیم و کاری انجام ندهیم. هواداران عزیز حتما می دانند اما عده ای هستند که به انگشتان یک دست نمی رسند و سعی می کنند آرامش تیم را به هم بزنند و بگویند استقلال و سایر تیم ها چگونه غریبه می شوند. در اینجا باید بگویم که ما سهمیه خارجی غیر آسیایی گرفتیم و این سهمیه LT کامل است.

بازیکنانی که بودند را گسترش دادیم. در بحث تقویت تیم چه در پست مهاجم و چه در پست دروازه بانی، گزینه هایی داشتیم و با آنها صحبت کردیم و توافقاتی انجام شد و حتی این توافقات داخلی نیز وجود دارد، اما قرار شد این گزینه ها با باشگاه هایشان هماهنگ شود و آنها رضایت خودشان را بگیرند. .

گرشبسبی ادامه داد: به هر حال هنوز فرصت هست و بی کار نمی نشینیم چون هنوز هم می گویم که آبروی ما در میانه است و تا دقیقه 90 برای تقویت تیم تلاش می کنیم. تیم ها به راحتی بازیکنان کلیدی خود را از دست نمی دهند و نمی خواهیم بازیکنی را به خدمت بگیریم که از فولاد استفاده نمی کند.

حمیدرسا گرشسببی درباره شایعه بازگشتش به پرسپولیس گفت: همانطور که شما می گویید شایعاتی وجود دارد و درباره آن صحبت می شود و از آنجایی که هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته اند، نمی خواهم در مورد احساسات آنها صحبت کنم. خدمت شما باشگاه فولاد خوزستان و هواداران عزیز فولاد و اگر قرار است انتقالی انجام شود از جای دیگری تصمیم می گیرند و زمانی که این انتقال انجام شد می توانیم در مورد آن صحبت کنیم و چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره تبلیغات اکولوژیکی بازی های لیگ برتر و انتقال آن به یک باشگاه تصریح کرد: جلساتی برگزار شد و مطالبی گفته شد اما در کل یا سازمان لیگ را به عنوان برگزارکننده تبلیغات بوم شناختی قبول داریم و نگهبان بازی ها. و خارج از این دو رژیم نیست.

گرشبسبی افزود: قبل و در زمان آقای بهاروند یک قرارداد 100 میلیارد تومانی برای تبلیغات محیطی بسته شد اما بعد معلوم نشد چه اتفاقی افتاده که نیمی از آن پرداخت نشده است. در ابتدا با خنده از دلال استقبال می شود و تبلیغات محیطی دریافت می کند اما با پرداخت آن کار به گلایه و گلایه می انجامد و در نهایت به باشگاه ها آسیب می رسد. بنابراین باید یک کارگروه درگیر شود و تضمین قوی به دست آید که کارگزاری که قرارداد با او منعقد می شود، قرارداد مربوطه را انجام می دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر دارید باشگاه استقلال و نمایندگی این باشگاه به دنبال تبلیغات محیطی هستند، گفت: برگزاری بازی، اعزام تیم، میزبانی، توپ مسابقه، حضور در مسابقات آسیایی و …. هزینه زیادی دارد در ابتدای مسابقات 5 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی به سازمان لیگ می رسد اما دیگر مسئولیت سازمان لیگ را بر عهده ندارد و می دانیم که بازی ها انجام می شود.

اگر تبلیغات محیطی به این شکل رها شود، باشگاه هایی که هوادار کم دارند یا اصلاً هوادار ندارند دچار مشکل می شوند و از هم می پاشند. جلسه ای برگزار شد و سوالی که روی آن تاکید کردیم این بود که اگر یک باشگاه مسئول این موضوع باشد و حساب آن باشگاه به دلایلی مسدود شود تکلیف بقیه چه می شود؟ در نهایت مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و مدیر عامل یکی از باشگاه ها به عنوان نماینده برای تکمیل و تعریف بحث تبلیغات محیطی در این کارگروه حضور داشته باشد.

گرشسببی در پایان در پاسخ به اینکه مدیرعامل باشگاه به عنوان نماینده باشگاه ها حضور خواهد داشت، گفت: به نظر دوستان من باید به عنوان نماینده باشگاه ها در این موضوع حضور می یافتم.

دیدگاهتان را بنویسید